Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu
  • Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
  • Oyun Geliştirme Ve Programlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • 2B Oyun Geliştirme Stüdyosu
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı OGP106 - 2B Oyun Geliştirme Stüdyosu
Ders Türü Zorunlu Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+4
AKTS 6.0
Öğretim Elemanları DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ Emir BALKAN
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan Eğitim
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme
Staj & Uygulama
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Nitelikli Eğitim , Toplumsal Cinsiyet Eşitliği , İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme , Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı , Eşitsizliklerin Azaltılması

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta 2B Oyun Motorları
2. hafta 2B Oyun Araçları
3. hafta 2B Grafik Tasarım ve Animasyon
4. hafta Oyun Fiziği ve Seviye Tasarımı
5. hafta Karakter Tasarımı ve Sprite Animasyonları
6. hafta Oyun Prototipleme ve Test Etme
7. hafta 2B Oyun Tasarımı Projesi Geliştirme
8. hafta Uygulama Projesi: Oyun Hikâyesi ve Karakter Tasarımı
9. hafta Uygulama Projesi: Oyun Fiziğinin Geliştirilmesi
10. hafta Uygulama Projesi: Grafik Tasarım ve Animasyon Süreçleri
11. hafta Uygulama Projesi: Ses Tasarımı ve Müzik Seçimi
12. hafta Uygulama Projesi: Oyunun İlerlemesi ve Dengeleme
13. hafta Uygulama Projesi: Oyun Prototipi ve İlk Testler
14. hafta Uygulama Projesi: Kullanıcı Deneyimi ve İyileştirmeler

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Soru-Yanıt
  • Gözlem
  • Uygulama - Alıştırma
  • Örnek Olay İncelemesi
  • Sorun/Problem Çözme
  • Beyin Fırtınası
  • Rapor Hazırlama ve/veya Sunma
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Takım halinde çalışabilme
  • Zamanı etkili kullanma
  • Eleştirel düşünebilme
  • Soyut analiz ve sentez yapma
  • Problem çözme
  • Bağımsız çalışma
  • Organize etme ve planlama
  • Temel matematik becerileri
  • Proje Tasarlama ve Yönetme

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 40
Dönem Sonu Sınavı 1 60
Toplam (%) 100
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri