Ders Kodu - Ders Adı |
PZL302 - Pazarlama Yönetimi |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Ders Dili |
Türkçe |
Teori + Uygulama |
3+0 |
AKTS |
4.5 |
Öğretim Elemanları |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ÜMRAN ÜNDER, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ AVŞAR BAŞ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Zorunlu ya da Önerilen Kaynaklar |
*Ahmet Hamdi İslamoğlu, Pazarlama Yönetimi, 3. baskı, Beta Basım A.Ş. İstanbul, 2006, Philip Kotler; Çeviren: Nejat Muallimoğlu , Pazarlama Yönetimi, Beta Basım Yayım, İstanbul , 2007 *Kotler, P. (1999) Marketing Management, Millenium ed., Prentice Hall International. *Saker, J. ve G. Smith (1997) European Casebook of Principles of Marketing, Prentice Hall. *Jobber, D. (2001) Principles and Practice of Marketing, 3rd ed., McGraw-Hill. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
1 ara sınav, 1 final, 1 ödev |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
Sorumlu Üretim ve Tüketim , Amaçlar için Ortaklıklar |