1. hafta |
Örgütlerde İletişim Biçimleri ve Araçları nelerdir? |
2. hafta |
İletişimde Empati ve dinleme becerisi, Bireyler arası İletişim |
3. hafta |
Halkla ilişkilerin tanımı, içeriği, uygulama alanı |
4. hafta |
Halkla ilişkiler karması;Duyurum, Kurumsal reklam, Basın sözcülüğü, Kamu yararına faaliyetler, Lobicilik, Yönetim danışmanlığı, |
5. hafta |
Halkla ilişkilerde araştırma, araştırmanın stratejik planlamadaki rolü |
6. hafta |
Kurum içi halkla ilişkiler,
Halkla İlişkilerde Kullanılan İletişim Araçları |
7. hafta |
Kurum içi halkla ilişkiler,
Halkla İlişkilerde Kullanılan İletişim Araçları |
8. hafta |
Halkla ilişkiler yönetim süreci: problemin tanımı, durum analizi, araştırma süreci: biçimsel ve biçimsel olmayan methotlar. |
9. hafta |
Halkla ilişkilerde planlama ve programlama, stratejik yönetim: strateji ve taktiklerin belirlenmesi, Programın yazılması:program planı, hedef kitlenin belirlenmesi, bütçeleme ve programın öntestinin yapılması |
10. hafta |
Halkla ilişkiler programının uygulanması |
11. hafta |
Halkla ilişkiler programının değerlendirilmesi |
12. hafta |
Halkla İlişkiler uygulamaları
örnek olaylar |
13. hafta |
Halkla İlişkiler uygulamaları
örnek olaylar |