Ders Kodu - Ders Adı |
HEE692 - Seminer |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Ders Dili |
Türkçe |
Teori + Uygulama |
3+0 |
AKTS |
7.5 |
Öğretim Elemanları |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ YASEMİN IŞIK, PROFESÖR DOKTOR ÖNDER ALTUNTAŞ, PROFESÖR DOKTOR ÖNDER TURAN, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ SITKI GÜNER, PROFESÖR DOKTOR TAHİR HİKMET KARAKOÇ, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ HAKAN KORUL, PROFESÖR DOKTOR HAKAN OKTAL, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ SİNEM KAHVECİOĞLU, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ UĞUR ÖZDEMİR, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADRİYE YAMAN, PROFESÖR DOKTOR EMRE KIYAK, DOÇENT DOKTOR GÜLAY ÜNAL, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ DOKTOR NEVZET KAYA, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ASUMAN ÖZGER |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Yoktur. |
Zorunlu ya da Önerilen Kaynaklar |
Creswell, J.W. (2005). Educational Research. Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research. (2. Baskı) Pearson Merrill Prentice Hall. Gay, L.R., Mills, G.E. ve Airasian, P. (2006). Educational Research. Competencies for Analysis and Applications. (8. Baskı) Pearson Merrill Prentice Hall. Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2006). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
Dönem içinde bir proje hazırlamış olmak. |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
|