Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu
  • Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
  • Oyun Geliştirme Ve Programlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Mobil Oyun Geliştirme
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı OGP2002 - Mobil Oyun Geliştirme
Ders Türü Zorunlu Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+4
AKTS 6.0
Öğretim Elemanları ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MEHMET ÖZÇETİN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme
Staj & Uygulama
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Mobil Oyun Geliştirme Araçları ve Platformlar
2. hafta Mobil Oyun Fiziği ve Kullanıcı Arayüzü Tasarımı
3. hafta Farklı Mobil Oyun Türleri ve Pazar Dinamikleri
4. hafta Performans ve Optimizasyon Teknikleri
5. hafta Sosyal Özellikler ve Ağ Entegrasyonu
6. hafta Mobil Oyun Pazarlama ve Dağıtım Stratejileri
7. hafta Mobil Oyun Prototipleri ve Test Etme Teknikleri
8. hafta Uygulama Projesi: Oyun Hikâyesi ve Karakter Tasarımı
9. hafta Uygulama Projesi: Oyun Fiziğinin Geliştirilmesi
10. hafta Uygulama Projesi: Grafik Tasarım ve Animasyon Süreçleri
11. hafta Uygulama Projesi: Ses Tasarımı ve Müzik Seçimi
12. hafta Uygulama Projesi: Oyunun İlerlemesi ve Dengeleme
13. hafta Uygulama Projesi: Oyun Prototipi ve İlk Testler
14. hafta Uygulama Projesi: Kullanıcı Deneyimi ve İyileştirmeler

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Tartışma
  • Soru-Yanıt
  • Takım/Grup Çalışması
  • Gösterme
  • Deney
  • Uygulama - Alıştırma
  • Sorun/Problem Çözme
  • Beyin Fırtınası
  • Rapor Hazırlama ve/veya Sunma
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Özdeğerlerine saygılı
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Girişimci
  • Yaratıcı
  • Etik Kurallara Uyma
  • Toplumsal duyarlılık
  • Türkçeyi etkili kullanma
  • Çevre Duyarlılığı
  • Farklı durumlara ve sosyal rollere uyum
  • Takım halinde çalışabilme
  • Zamanı etkili kullanma
  • Eleştirel düşünebilme
  • Soyut analiz ve sentez yapma
  • Problem çözme
  • Kaliteye önem verme
  • Organize etme ve planlama
  • Proje Tasarlama ve Yönetme

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
Toplam (%) 0
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri