Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu
  • Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
  • Oyun Geliştirme Ve Programlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • AR/VR Oyun Geliştirme
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı OGP2507 - AR/VR Oyun Geliştirme
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+1
AKTS 4.0
Öğretim Elemanları ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MEHMET ÖZÇETİN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme
Staj & Uygulama
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta AR/VR/MR/XR Teknolojilerinin Temel Prensipleri
2. hafta AR/VR Oyun Tasarımı
3. hafta AR/VR Oyun Motorları ve Yazılımları
4. hafta AR/VR Grafik ve Ses Tasarımı
5. hafta AR/VR Etkileşim Tasarımı
6. hafta AR/VR Uygulama Geliştirme Süreçleri
7. hafta AR/VR Oyun Test ve Yayınlama Yöntemleri
8. hafta AR/VR Oyun Fiziği ve Mekaniği
9. hafta AR/VR Oyun Senaryo ve Hikaye Tasarımı
10. hafta AR/VR Oyun Sunum ve Pazarlama Stratejileri
11. hafta AR/VR Oyun Performans Optimizasyonu
12. hafta AR/VR Oyun Topluluk Yönetimi
13. hafta AR/VR Oyun Geliştirme Araçları ve Platformları
14. hafta AR/VR Oyun Geliştirme İçin İleri Düzey Teknikler

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Takım/Grup Çalışması
  • Gösterme
  • Uygulama - Alıştırma
  • Sorun/Problem Çözme
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Girişimci
  • Yaratıcı
  • Eleştirel düşünebilme
  • Soyut analiz ve sentez yapma
  • Kurumsal bilgiyi uygulamaya dönüştürme
  • Bilgiyi yönetme
  • Bağımsız çalışma
  • Proje Tasarlama ve Yönetme

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
Toplam (%) 0
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri