|
1. hafta |
Spor sponsorluğu dersinin amacı ve dersle ilgili temel kaynaklar. |
|
2. hafta |
Spor endüstrisi ve spor pazarlamasının gelişimi. |
|
3. hafta |
Spor sponsorluğu kavramının tanımlanması. Spor sponsorluğunun gelişimi, türleri ve yararları. |
|
4. hafta |
Bir iletişim aracı olarak sponsorluk. A-ERİC Modeli, tutundurma karması ve sponsorluk. Sponsorluğun bütünleşik pazarlama iletişimindeki yeri. |
|
5. hafta |
Sponsorluk anlaşması. |
|
6. hafta |
Sponsorluk planlaması, sponsorluğun amaçlarının belirlenmesi. |
|
7. hafta |
Sponsorluk yönetimi. Sponsorluğun hedef gruplarınnı belirlenmesi, spor platform analizi. |
|
8. hafta |
Sponsorluğun fiyatlandırılması. |
|
9. hafta |
Sponsorluğun fiyatlandırılması. |
|
10. hafta |
Sponsorluğun teşhiri ve duyurumu. |
|
11. hafta |
Sponsorluk etkinliğinin ölçümü. |
|
12. hafta |
Sponsorluk etkinliğini ölçme yöntemleri. |
|
13. hafta |
Sinsi pazarlama. |
|
14. hafta |
Sponsorluk anlaşması. |