|
1. hafta |
Güncel kavramının temel özellikleri |
|
2. hafta |
Güncel kavramını belirleyen paradigmalar |
|
3. hafta |
Spor Pazarlamasında güncel kavramını etkileyen faktörler |
|
4. hafta |
Dijitalleşme ve güncel yaklaşım ilişkisi |
|
5. hafta |
Sosyal medya ve güncel yaklaşım ilişkisi |
|
6. hafta |
Değişen tüketici davranışlarının güncel pazarlamaya etkisi |
|
7. hafta |
Arasınav |
|
8. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların belirlenmesi |
|
9. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların belirlenmesi |
|
10. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların belirlenmesi |
|
11. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların değerlendirilmesi |
|
12. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların değerlendirilmesi |
|
13. hafta |
Spor pazarlamasında güncel yaklaşımlarla ilgili örnek olaylar |
|
14. hafta |
Geleceğe yönelik spor pazarlamasıyla ilgili beklenti ve tahminler |