|
1. hafta |
Baskı üretim sürecinin öğrenilmesi |
|
2. hafta |
Basım işletmelerinde temel özellikler ve verimliliğin kavranması |
|
3. hafta |
Basım işletmelerinin göstergelerinin analizinin yapılması |
|
4. hafta |
Geniş çaplı bir basım işletmesi için GZFT (SWOT) Analizi değerlendirmesinin yapılması |
|
5. hafta |
Basım işletmelerinde iş yeri düzeni, kuruluş yeri özelliği ve iş akışının öğrenilmesi |
|
6. hafta |
Basım işletmelerinde sürdürülebilirlik kavramının incelenmesi
|
|
7. hafta |
İşletmenin izlediği politika ve stratejilerin değerlendirilmesi |
|
8. hafta |
İşletmenin uygulamalarının, ilke ve değerler, politika ve stratejiler ile uyumunun irdelenmesi |
|
9. hafta |
Basım işletmelerinde iş güvenliği ve işçi sağlığının öneminin kavranması |
|
10. hafta |
İşletmelerdeki olası başarısızlık nedenleri ve çözüm önerilerinin değerlendirilmesi |
|
11. hafta |
İş dinamikleri, hukuki yapı ve gelişen trendlerin analizinin yapılması |
|
12. hafta |
Yeni sanayi devriminin (Endüstri 4.0) temelini oluşturan akıllı üretim sistemlerinin öğrenilmesi |
|
13. hafta |
Yeni sanayi devrimi Basım Endüstrisi açısından değerlendirmesi |
|
14. hafta |
İşletmelerdeki pazarlama politikalarının değerlendirilmesi |