| Ders Kodu - Ders Adı |
RTV277 - Dijital Kurumsal İletişim |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Ders Dili |
Türkçe |
| Teori + Uygulama |
2+1 |
| AKTS |
3.0 |
| Öğretim Elemanları |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ FİRDEVS DİĞDEM GÜVEN |
| Dersin Veriliş Biçimi |
yüz yüze |
| Dersin Önkoşulları |
bu dersin ön koşulu ve eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
|
| Zorunlu ya da Önerilen Kaynaklar |
Joep Cornelissen( 2019) Kurumsal İletişim, The Kitap YayıneviHaluk Geray (2019) Medyanın Yeni Ekonomisinde Kurumsal İletişim, Ütopya YayıneviSuat Gezgin (2019) Dijital Çağda İletişim, Eğitim Yayınları Ebru Uzunoğlu & Ferah Onat (2009) İnternet Çağında Kurumsal İletişim, Say YayınlarıGülbuğ Erol (2019) Dijital Çağda İletişim Okumaları 1, Hiperlink |
| Okuma Listesi |
Joep Cornelissen( 2019) Kurumsal İletişim, The Kitap YayıneviHaluk Geray (2019) Medyanın Yeni Ekonomisinde Kurumsal İletişim, Ütopya YayıneviSuat Gezgin (2019) Dijital Çağda İletişim, Eğitim Yayınları Ebru Uzunoğlu & Ferah Onat (2009) İnternet Çağında Kurumsal İletişim, Say YayınlarıGülbuğ Erol (2019) Dijital Çağda İletişim Okumaları 1, Hiperlink |
| Değerlendirme |
1 ara sınav1 Final |
| Staj & Uygulama |
|
| Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
|