1. hafta |
Ders yürütücüsü öğrencilerle tanışır. Görüşme zamanı ve yeri dersin websayfasında ilan edilir. Potansiyel proje fikirlerinin listesi ve proje yürütücüleri ilan edilir. Öğrenciler 5 kişiyi geçmeyecek takımlar oluştururlar. |
2. hafta |
Proje gruplarındaki öğrenciler projeleri hakkında yürütücüleri ile görüşürler ve proje kayıt formlarını doldururlar. |
3. hafta |
Her öğrenci grubu EEM 413 Proje Tasarım Önerisini ders kordinatörüne teslim ederler. Öneri taslağı dersin internet sayfasında mevcuttur. |
4. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
5. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
6. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
7. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
8. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
9. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
10. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
11. hafta |
Öğrenciler, proje yürütücüleri ve ders koordinatörü buluşurlar ve proje gelişimini tartışırlar. |
12. hafta |
Konsept TasarımRaporu son tarihi. |
13. hafta |
Proje yürütücüsüne modül demosu. |
14. hafta |
Sunumlar (Poster ve Sözlü) |