Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Porsuk Meslek Yüksekokulu
  • Elektronik ve Otomasyon Bölümü
  • Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Televizyon Reklamcılığı
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

  • Dünyada ve Türkiye’de reklam sektörünün ve reklam medyası olarak televizyonun özelliklerini çözümleyebilecektir.
  • Televizyon reklam filmlerinin özellikleri ve türlerini betimler.
  • Reklam filmi yapımcılık mesleğinin özelliklerini açıklar.
  • TV reklamları ve teknoloji / sanat ilişkisini yorumlar.
  • TV reklamı filmi yapımı ve yayınında tarafların kimlerden oluştuğunu belirler.
  • TV reklamlarında yaratıcı strateji süreci ve aşamalarını oluşturabilecektir.
  • Brif ve araştırma sürecini planlar.
  • Hedef tüketicilerin tanımlanması sürecinin öğelerini planlar.
  • Ürün / hizmet ve pazarın tanımlanması sürecini planlar.
  • Mesaj stratejilerinin geliştirilmesi sürecini tasarlar.
  • TV Reklamı yapım tarzı, formatı ve tekniklerini ilişkilendirebilecektir.
  • Yapım tarzı olarak; Hard-Sell, Soft-Sell, Düz Anlatım, Abartılı Anlatım, Mizahi Anlatım ve Rasyonel Anlatım tarzlarını örnekler.
  • Yapım formatı olarak; Ürün (Product Alone), Gösterme (Demonstrasyon), Örnek Olaylar, Sorun Çözme, Sunucu-Seslendiren, Sürekli Kullanılan Oyuncu, Fantezi Karakterler, Tanıklık, Belgesel, Öykü, Müzikal formatlarını örnekler.
  • Yapım tekniği olarak; TV; Canlı çekim (Film: 16 mm–35 mmVideo: 2 inch, 1 inch, Betecam, Umatic, Dijital Teknolojiler) Animasyon ve Özel Efektler gibi unsurları örnekler.
  • TV reklam filmi yapımında yaratıcı uygulamanın hangi öğelerden oluştuğunu çözümleyebilecektir.
  • Metin yazımında dikkat edilmesi gereken özellikleri tartışır.
  • Senaryo, storyboard, animatic ve fotoboard gibi çeşitli örnekleri yorumlar.
  • Yaratıcı ve etkili TV reklamının özelliklerini örnekler.
  • TV reklam fikrinin sunumu ile ilgili özellikleri ayırt eder.
  • Reklam yapım sürecinde yer alan basamakları planlayabilecektir.
  • TV reklamında yapım öncesi aşamaları uyarlar.
  • Çekim ekibinin belirlenmesi ve PPM sürecini çözümler.
  • Etkili ve yaratıcı bir reklam filminin değerlendirilme ölçütlerini tartışır.
  • Reklam yapım sürecinde bütçe oluşturma ve denetim sürecini çözümleyebilecektir.
  • Bütçe ve bütçeyi etkileyen faktörleri belirler.
  • Bütçe formu ve doldurulması ile ilgili örnekleri tartışır.
  • Reklamda denetim ve etik kurallarını tartışır.
  • Bir TV reklam filmi uygulaması geliştirebilecektir.
  • Bir TV reklam filmi uygulaması geliştirir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri