1 |
Alanındaki ileri düzey kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur. |
X |
|
|
|
2 |
Fen ve matematik alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir. |
X |
|
|
|
3 |
Fizik alanındaki kavram ve düşünceleri bilimsel yöntemlerle inceleyebilir, problemi ortaya koyabilir, analiz edebilir, araştırmalara dayalı çözüm üretebilir, yorumlayabilir ve değerlendirebilir. |
X |
|
|
|
4 |
Uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir. |
X |
|
|
|
5 |
Ekip çalışmasında, etkinlikleri planlayabilir ve yönetebilir. |
|
|
|
X |
6 |
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilir, sorgulayabilir ve edindiği bilgi ve becerileri sorgulayıcı bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
X |
|
|
|
7 |
Fizik alanıyla ilgili konularda çevresini bilgilendirebilme, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nitel ve nicel verilerle destekleyerek aktarabilme yetkinliğine sahip olur |
X |
|
|
|
8 |
Fizik alanındaki bilgileri izleyebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek İngilizce düzeyine (ALTE – B1) sahiptir. |
X |
|
|
|
9 |
İleri düzey bilgisayar (ECDL - Advanced) kullanma becerilerinin yanı sıra, MATLAB yazılımı ve Q Basic, Visual Basic, Visual C ve Fortran programlama dillerini kullanabilir.\n\n |
X |
|
|
|
10 |
Fizik alanıyla ilgili verinin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahiptir. |
X |
|
|
|
11 |
Disiplinlerarası konularda çalışabilir |
X |
|
|
|
12 |
Fizik uygulamalarında, gerekli teknik ve modern cihazları kullanma becerisine sahiptir. |
X |
|
|
|
13 |
Fizikteki yenilikleri ve gelişmeleri takip edebilir. |
X |
|
|
|