1 |
Orta öğretimde kazanmış olduğu mesleki yeterlilikler üzerine uygulama ile desteklenen bir alanda bilgi/beceriye sahip olabilme |
|
|
X |
|
2 |
Alanında edindiği kuramsal bilgilerini kullanabilme |
|
|
X |
|
3 |
Alanı ile ilgili edindiği uygulama bilgilerini kullanabilme |
|
|
|
X |
4 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için veri toplama ve kullanabilme |
|
|
|
X |
5 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabilme |
|
|
X |
|
6 |
Bilgisayar yazılımı ve bilişim-iletişim teknolojilerini kullanabilme |
|
|
|
X |
7 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisinde yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisi kazanabilme |
|
|
|
X |
8 |
Öngörülemeyen sorunları çözmek için sorumluluk alabilme |
|
|
|
X |
9 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisinde bağımsız olarak öğrenebilme ve öğrendiklerini uygulayabilme |
|
|
|
X |
10 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili çalışmalarda öngörülemeyen problemleri belirleyebilme ve çözüm arayabilme |
|
|
X |
|
11 |
Sorumluluğu altında çalışanların performanslarını objektif olarak değerlendirebilme ve denetleyebilme |
|
|
|
X |
12 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme |
|
|
|
X |
13 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğinin bilincinde olma ve bunu gerçekleştirebilme |
|
|
|
X |
14 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili konularda kişi ve kurumları bilgilendirebilmek için düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme |
|
|
X |
|
15 |
Düşünce ve önerilerini nitel ve nicel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme |
|
|
|
X |
16 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanmasında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme |
|
|
|
X |
17 |
Sosyal hakların evrenselliğine değer verme, sosyal adalet bilincini kazanma; kalite yönetimi ve süreçleri ile çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olabilme |
|
|
|
X |
18 |
Sektörün beklentilerini karşılayacak şekilde Raylı Sistemler Elektrik-ElektronikTeknolojisi ile ilgili süreci/süreçleri planlayabilme |
|
|
|
X |
19 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili uygulamalar için gerekli teknik ve modern araçları kullanabilme |
|
|
X |
|
20 |
Mesleki öz güven sahibi olabilme |
|
|
|
X |
21 |
Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik Teknolojisi ile ilgili gelişmeleri takip edebilme ve uygulamaya geçirebilme |
|
|
X |
|
22 |
Ekip çalışmasında uyumlu bir şekilde çalışabilme |
|
|
X |
|
23 |
Farklı tasarım ve uygulamaları doğru ve anlaşılır bir şekilde tanıtabilme |
|
|
|
X |