1 |
Farklı bir alanda da bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirmek. |
|
|
|
|
2 |
Fizik alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak. |
|
|
|
|
3 |
Uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek. |
|
|
|
|
4 |
Fizik alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme; uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek. |
|
|
|
|
5 |
Problemlere çözüm yöntemi geliştirmek, değerlendirmek ve uygulayabilmek. |
|
|
|
|
6 |
Fizik alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
|
|
|
|
7 |
Fizik alanıyla ilgili bilgileri sorgulayıcı bir gözle değerlendirebilmek, öğrenmeyi yönlendirebilmek ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilmek. |
|
|
|
|
8 |
Güncel gelişmeleri ve çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilmek. |
|
|
|
|
9 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilmek. |
|
|
|
|
10 |
Fizik alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayardan faydalanmak. |
|
|
|
|
11 |
Fizik alanı ile ilgili konularda uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları değerlendirebilmek. |
|
|
|
|
12 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetleyebilmek. |
|
|
|
|
13 |
Kazanılan bilgiyi disiplinlerarası çalışmalarda uygulayabilmek. |
|
|
|
|