1 |
Mimari eleştiriye ait üretime yön verecek bilgi ve beceri kazanmak. |
|
X |
|
|
2 |
Mimari Tasarım alanında uzmanlık düzeyinde sorumluluk almak. |
|
|
X |
|
3 |
Mimari Tasarım alanında ilgili disiplinlerle etkileşim bilinci kurmak. |
X |
|
|
|
4 |
Meslek eğitiminde bütüncül olarak süreklilik sağlama becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
5 |
Mimari Tasarım alanında bilimsel yenilik getirme, yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilmek ya da bilinen bir tasarım yöntemini farklı bir alana uygulayabilme sürdürebilme becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
6 |
Mimari Tasarım alanında yeni ve karmaşık fikirlerin eleştirel analizini sentezini ve değerlendirmesini yapma becerisi: ileri tasarım |
X |
|
|
|
7 |
Tasarım yapma becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
8 |
Konuşma becerileri kazanmak. |
X |
|
|
|
9 |
Yazma becerileri kazanmak. |
X |
|
|
|
10 |
Araştırma becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
11 |
Eleştirel düşünme yetenekleri kazanmak. |
|
X |
|
|
12 |
Disiplinler arası çalışma becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
13 |
Fiziksel çevre ve insan etkileşimi kurmak. |
|
|
X |
|
14 |
Örneklerden yararlanma ve karşılaştırma çalışması yapmak. |
|
|
|
X |
15 |
Etik ve Mesleki sağduyu kazanmak. |
|
X |
|
|
16 |
Program hazırlama becerisi kazanmak. |
|
|
|
X |
17 |
Geniş kapsamlı tasarım yapma becerisi kazanmak. |
|
|
X |
|
18 |
Deney tasarlama, deney yapma, deney sonuçlarını analiz etme ve yorumlama becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
19 |
Sürdürülebilir tasarım oluşturmak. |
X |
|
|
|
20 |
İklimsel ve topoğrafik veriler elde etmek. |
|
|
X |
|
21 |
Taşıyıcı sistemler kurmak. |
|
X |
|
|
22 |
Bina kabuğu sistemleri kurmak. |
|
|
|
X |
23 |
Bina servis sistemleri kurmak. |
|
|
|
X |
24 |
Bina sistemlerinin entegrasyonu becerisi kazanmak. |
|
|
|
X |
25 |
Yapı malzemeleri ve uygulamaları becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
26 |
Yapı malzemeleri ve yapı sistemleri ile ilgili sorunlara çözüm üretmek. |
|
X |
|
|
27 |
Profesyonel anlamda gelişmek. |
|
|
X |
|
28 |
Mesleki özgüven kazanmak. |
|
|
X |
|
29 |
Koruma disiplini çerçevesinde etik duyarlılık bilinci kazanmak. |
X |
|
|
|
30 |
Koruma yasası ile ilişkili sorumluluk bilinci kazanmak. |
X |
|
|
|
31 |
Kültürel miras çerçevesinde proje tasarlama ve yönetme becerisi kazanmak. |
|
|
X |
|
32 |
Yapılanmış tarihi çevrede veya mevcut yapı üzerinde analitik değerlendirme becerisi kazanmak. |
|
|
X |
|
33 |
Koruma sürecinde risk yönetimi becerisi kazanmak. |
X |
|
|
|
34 |
Koruma uygulama süreci için teknoloji alt yapısı oluşturmak. |
X |
|
|
|
35 |
plumsal ve çevre duyarlılığı kazanmak. |
|
X |
|
|
36 |
Tarih bilgisi ve bilinci kazanmak. |
X |
|
|
|
37 |
Tarihi binalarda yapı malzemeleri, yapım teknikleri kullanmak. |
X |
|
|
|
38 |
Liderlik rolü kazanmak. |
|
X |
|
|