1 |
Bilgisayar Mühendisliği lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme becerisi |
|
|
|
|
2 |
Bilgisayar Mühendisliğinin ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme becerisi |
|
|
|
|
3 |
Bilgisayar Mühendisliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme ve bu bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme becerisi |
|
|
|
|
4 |
Bilgisayar Mühendisliği ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme becerisi |
|
|
|
|
5 |
Bilgisayar Mühendisliği ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme ve gereken durumlarda liderlik yapabilme becerisi |
|
|
|
|
6 |
Bilgisayar Mühendisliği ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme becerisi |
|
|
|
|
7 |
Bilgisayar Mühendisliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme becerisi |
|
|
|
|
8 |
Bilgisayar Mühendisliği alanındaki çalışmalarını, diğer araştırmacılara, yazılı, sözlü, görsel olarak sistemli biçimde ve bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak aktarabilme becerisi |
|
|
|
|
9 |
Bilişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme becerisi |
|
|
|
|
10 |
Bilgisayar Mühendisliği ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme becerisi |
|
|
|
|
11 |
Bilgisayar Mühendisliği ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme becerisi |
|
|
|
|
12 |
Bilgisayar Mühendisliği alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme becerisi |
|
|
|
|