| 1 |
Matematik ile ilgili alanlarda yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanabilme becerisi. |
|
|
|
X |
| 2 |
Matematik ve farklı alanlardaki problemleri araştırma, saptama, tanımlama, yorumlama, formüle etme becerisi ile uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçerek uygulama ve çözme becerisi. |
|
|
X |
|
| 3 |
Bir süreci, olayı, olguyu ve öğeler arasındaki ilişkileri matematik dilinde formüle ederek karşılaşılan problemleri kanıtlara dayalı çağdaş yöntemlerle çözme becerisi. |
|
|
|
X |
| 4 |
Matematik alanı ile ilgili çağdaş araçları seçme, kullanma ve geliştirme becerisi ile birlikte bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. |
|
X |
|
|
| 5 |
Matematiksel kavramları özümseme, aralarındaki ilişkileri kavrama, aynı kavram ve ilişkilerin değişik görünümlerini tanıma becerisi. |
|
|
X |
|
| 6 |
Matematik bilgilerini kullanarak tasarlama, algoritma oluşturma, programlama, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|
|
X |
|
| 7 |
Disiplin içi ve çok disiplinli bir çalışmayı bireysel ve takım üyesi olarak etkin şekilde yürütme becerisi. |
|
|
X |
|
| 8 |
Türkçe ve bir yabancı dilde sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi. |
|
X |
|
|
| 9 |
Yaşam boyu öğrenme bilinci, bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
|
X |
|
| 10 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci. |
|
|
X |
|
| 11 |
Matematik alanındaki uygulamaların evrensel ve toplumsal boyutlarda çevre, ekonomi vb. üzerindeki etkileri ve hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. |
|
X |
|
|