Öğrenme Çıktıları | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Risk, Afet, Dayanıklılık ve Sürdürülebilirlik ile ilgili doğru terminolojiye hakim olur. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Risk Yönetimi ile Kentsel Dayanıklılık ve Sürdürülebilirlik arasındaki farkları ve kesiştiği noktaları ortaya koyar | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Küresel Ölçekte Kentsel Risk Azaltma, Dayanıklılık ve Sürdürülebilirlik ile ilgili yapılan çalışma, politika, çerçeve ve uygulamalar hakkında genel bilgiye sahip olur. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Küresel ölçekte mevcut ve potansiyel kentsel sorunları ve riskleri hakkında genel açıklama yapar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İstanbul ile benzeşen dünya kentlerinin; dayanıklılık stratejileri ve sürdürülebilirlik çalışmaları hakkında genel bilgileri tarif eder. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kentin neden dayanıklı ve sürdürülebilir olması gerektiğini analiz eder. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kentsel Sorunları incelerken; sorunun sebebi, sorunun kendisi ve sorunun etkisini birlikte düşünme becerisini geliştirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kentsel sorunları birlikte değerlendirirken; Bütüncül düşünme ve çok disiplinli çalışma yeteneğini geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Değişen, farklılaşan, güçlenen, çeşitlenen, beklenen ve öngörülemeyen afet tehlikelerine ve kenti oluşturan unsurlar (fiziksel yapı, doğal çevre, sosyal doku ve ekonomik durum) üzerinde neden olduğu risklere kendi uzmanlığında holistik bakış açısı geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Küresel ölçekte kentleri karşılaştırma, değerlendirme becerisini geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kentlerin nasıl dayanıklı ve sürdürülebilir sistemlere sahip olması gerektiğini tartışır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kent sorunları ve çözümleri ile alakalı paydaş ve aktörler arasında bağlantı kurma yeteneğini geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - |