Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Ulaştırma Meslek Yüksekokulu
  • Ulaştırma Hizmetleri Bölümü
  • Raylı Sistemler İşletmeciliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Halkla İlişkiler
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı
0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
Öğrenme Çıktıları1234567891011121314151617181920212223
Bu dersin sonunda öğrenci;\n1. Halkla ilişkiler ve halkla ilişkilere yakın diğer kavramları açıklayabilecektir.\n1.1. Halkla ilişkiler kavramını tanımlar.\n1.2. Reklam, propaganda, gazetecilik, pazarlama ve iletişim gibi kavramları açıklar.\n2. Halkla ilişkilerin tarihsel gelişim sürecini açıklayabilecektir.\n2.1.Halkla ilişkilerin gelişimini anlatır.\n2.2. Halkla ilişkilerin öncülerini sıralar.\n2.3. Türkiye’de halkla ilişkiler sürecinin gelişimini kendi cümleleriyle ifade eder.\n3. Halkla ilişkilerin bir meslek hâline gelmesi sürecini tanıyabilecektir.\n3.2. Meslek olarak halkla ilişkilerin Türkiye’deki durumunu betimler.\n3.3. Halkla ilişkilerin ilkelerini sıralar.\n3.4. Halkla ilişkiler uzmanlarında aranan özellikleri listeler.\n3.5. Halkla ilişkilerin örgüt içindeki yerini belirler.\n4. Halkla ilişkilerde iletişim ve kamuoyunun önemini yorumlayabilecektir.\n4.1. İletişim kavramının önemini açıklar.\n4.2. Kitle iletişimi ve etkilerini anlatır.\n4.3. Kamuoyu ve gündem oluşum sürecini tanır.\n5. Halkla ilişkilerde araştırma sürecinin önemini açıklayabilecektir.\n5.1. Araştırma sürecinin aşamalarını sıralar.\n5.2. Halkla ilişkiler alanında yapılan araştırma türlerini açıklar.\n5.3. Halkla ilişkiler sürecinde araştırma yöntemlerinin kullanımını anlatır.\n6. Halkla ilişkilerde yönetim sürecini açıklayabilecektir.\n6.1. Halkla ilişkilerde planlama sürecini betimler.\n6.2. Halkla ilişkilerde uygulama sürecini açıklar.\n6.3. Halkla ilişkilerde değerleme sürecini betimler.\n7. Halkla ilişkilerde ortam ve araçları yorumlayabilecektir.\n7.1. Sözlü ortam araçlarını anlatır.\n7.2. Yazılı ortam araçlarını açıklar.\n7.3. Halkla ilişkilerdeki diğer ortam araçlarını özetler.\n8. Kurum-içi halkla ilişkiler sürecini aktarabilecektir.\n8.1. Kurum-içi iletişimin önemini açıklar.\n8.2. Kurum-içi halkla ilişkileri kendi cümleleriyle ifade eder.\n8.3. Çalışanlarla iletişim kurma stratejileri ve yöntemlerini sıralar.-----------------------
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri