| Öğrenme Çıktıları | 1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 19 |
| Öğrenci, sürdürülebilirlik kavramının tarihsel gelişimini ve enerji sektörüyle olan ilişkisini analiz edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, küresel enerji politikalarını ve çevresel yaklaşımları karşılaştırmalı olarak değerlendirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, enerji temelli iklim değişikliği etkilerini ve güncel uluslararası verileri yorumlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, karbon ayak izi kavramını ve uluslararası karbon yönetimi araçlarını açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, AB İklim Politikaları ve SKDM gibi düzenlemelerin Türkiye sanayisine olası etkilerini tartışabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, konvansiyonel ve sürdürülebilir enerji sistemlerinin çevresel etkilerini karşılaştırabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, yeşil enerji teknolojilerini ve bu teknolojilerin ekolojik etkilerini analiz edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, yeni nesil alternatif enerji çözümlerini ve karbon tutma teknolojilerini değerlendirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, sanayi üretim süreçlerinde enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik uygulamalarını tanımlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, ulusal ve uluslararası enerji politikalarını, regülasyonları ve mevzuatları yorumlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, yerel sanayi uygulamalarıyla sürdürülebilir enerji dönüşümünü örnekler üzerinden analiz edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Öğrenci, sürdürülebilir enerji sektöründeki yeni teknolojiler ve mesleki gelişim fırsatlarını tanımlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |