1. hafta |
Medya Analitiğine Giriş |
2. hafta |
Sosyal Medya Analitiği |
3. hafta |
Web Analitiği |
4. hafta |
Analitikle ilgili temel kavramlar: İstemci ve sunucu günlükleri |
5. hafta |
Analitikle ilgili temel kavramlar: Dijital veri |
6. hafta |
Analitikle ilgili temel kavramlar: Sosyal medya ve değer yaratma |
7. hafta |
Bireysel- Kurumsal Ölçümleme ve Analitik |
8. hafta |
Analitiklerinin Kullanım Alanları: Web Siteleri, Optimizasyon, Performans |
9. hafta |
Analitiklerinin Kullanım Alanları: Kullanıcı Etkileşimleri, Kullanıcı Davranışları, Karşılaştırma, Segmentasyon |
10. hafta |
Temel Performans Göstergeleri |
11. hafta |
Temel Performans Gösterge örnekleri: Sosyal medya temel performans göstergeleri |
12. hafta |
Analitiklerin raporlanması |
13. hafta |
Gösterge Tabloları |
14. hafta |
Analitik araçları |