Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu
  • Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
  • Oyun Geliştirme Ve Programlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Oyun Tasarımı İlkeleri
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı OGP102 - Oyun Tasarımı İlkeleri
Ders Türü Zorunlu Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+2
AKTS 5.0
Öğretim Elemanları ÖĞRETİM GÖREVLİSİ MEHMET ÖZÇETİN
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan Eğitim
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme
Staj & Uygulama
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Nitelikli Eğitim , Toplumsal Cinsiyet Eşitliği , İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme , Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Oyun Tasarımının Temelleri
2. hafta Oyun Tasarımının Tarihi
3. hafta Oyun Fiziği ve Oyuncu Etkileşimi
4. hafta Oyun Dengeleme ve İlerleme Sistemi
5. hafta Oyun Hikâyesi ve Karakter Tasarımı
6. hafta Oyun Dünyası ve Atmosfer Oluşturma
7. hafta Oyun Prototipleme ve Test Etme
8. hafta Oyun Tasarımı Projesi Geliştirme
9. hafta Oyun Hikâyesi ve Karakter Geliştirme Çalışmaları
10. hafta Oyun Dünyası ve Ortam Tasarımının İleri Düzeyi
11. hafta Oyun Prototipinin Geliştirilmesi ve Test Edilmesi
12. hafta Oyun Projesinin İncelenmesi ve Geri Bildirimlerin Alınması
13. hafta Proje Geliştirme ve İyileştirme Süreci
14. hafta Oyun Tasarımı Projesinin Son Revizyonları

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Soru-Yanıt
  • Uygulama - Alıştırma
  • Sorun/Problem Çözme
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Zamanı etkili kullanma
  • Eleştirel düşünebilme
  • Organize etme ve planlama
  • Temel matematik becerileri
  • Proje Tasarlama ve Yönetme

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 40
Dönem Sonu Sınavı 1 60
Toplam (%) 100
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri