| 1. hafta | Bilimsel araştırma yapılması ve uyulması gereken kurallar | 
                                                        
                                | 2. hafta | Endüstriyel Tasarım ve Proje tanımının yapılması. | 
                                                        
                                | 3. hafta | Seçilen sektörlerdeki firmaların ve üreticilerin belirlenmesi | 
                                                        
                                | 4. hafta | Projelerin sektörlere göre değerlendirilmesi. | 
                                                        
                                | 5. hafta | Proje seçimlerinin yapılması. | 
                                                        
                                | 6. hafta | Seçilen projelerin sunumu ve değerlendirilmesi. | 
                                                        
                                | 7. hafta | Sunum ve değerlendirmelere devam edilmesi. | 
                                                        
                                | 8. hafta | Projelerin meslek gruplarına göre değerlendirilmelerinin yapılması . | 
                                                        
                                | 9. hafta | Öğrencilere seçtikleri sektörlere göre araştırma sürelerinin verilmesi . | 
                                                        
                                | 10. hafta | Sektörlerin dağıtımının yapılması . | 
                                                        
                                | 11. hafta | Sektör analizinin yapılması . | 
                                                        
                                | 12. hafta | Seçilen konuların gruplandırılması ve değerlendirilmesi . | 
                                                        
                                | 13. hafta | Konuların sunumlarının yapılması . | 
                                                        
                                | 14. hafta | Sunumların değerlendirilmesi . |