1 |
Tasarım-sanat bilgilerini uygulama, temel mühendislik bilgilerini kullanabilme |
2 |
Ürünün tasarım-üretim-tüketim-pazarlama-kullanım süreçlerini yorumlayabilme |
3 |
Gereksinimleri karşılayacak biçimde bir ürünü, sistemi, detayı, süreci tasarlayabilme |
4 |
Disiplinler arası ortak çalışabilme |
5 |
Tasarım problemlerini saptayabilme, tanımlayabilme ve / veya çözümleyebilme |
6 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
7 |
Etkin iletişim kurabilme |
8 |
Tasarım disiplininin yaşam döngüsü içindeki etkilerini anlama-yorumlama-öngörme yetkinliğine sahip olabilme |
9 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme |
10 |
Çağın sorunlarını kavrayabilme ve sorgulayabilme |
11 |
Mesleki özgüvene sahip olabilmeve inisiyatif alabilme |
12 |
İki boyutluya daüç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme |
13 |
Endüstriyel tasarım disiplini kapsamına giren farklı ölçeklerdeki tasarımları gerçekleştirebilme |
14 |
Endüstriyel tasarım sürecinde ekonomik koşulları ve piyasa yapılarını değerlendirebilme |
15 |
Tasarımın tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olma ve yorumlayabilme |
16 |
Görsel algı ve anlatım becerisine sahip olabilme |
17 |
Akılcı, soyut analiz ve sentez yapabilme |
18 |
Profesyonel hassasiyet bilincine sahip olabilme |
19 |
Endüstrinin beklentilerini karşılayabilecek güncel teknolojik bilgiye sahip olma ve kullanabilme |
20 |
Bilgisayar destekli programlara hakim olma; ölçekli model üretme |