Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Mimarlık Anabilim Dalı
  • Mimarlık Doktora Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Mimarlık Eğitiminde Entegre Tasarım Stüdyosu II
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı MİM624 - Mimarlık Eğitiminde Entegre Tasarım Stüdyosu II
Ders Türü Seçmeli Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 3+0
AKTS 7.5
Öğretim Elemanları DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ HATİCE GÜNSELİ DEMİRKOL, DOÇENT MEHMET İNCEOĞLU, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ MEHMET ALİ ALTIN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders yüz yüze ve veya uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Inquiry by design: environment/behavior/neuroscience in architecture, interiors, landscape, and planning, John Zeisel. Rev. ed., New York: W.W. Norton and Company, 2006.International handbook of survey methodology, Edith D. de Leeuw, Joop J. Hox, Don A. Dillman, eds. NY: L. Erlbaum Associates, 2008.Practical research: planning and design, by Paul D. Leedy, Jeanne Ellis Ormrod. Upper Saddle River, NJ: Merrill, 2010.
Değerlendirme 1. ara sınav 1.ödev 1.Final
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Derse Giriş: Ders hakkında bilgiler ve tanışma
2. hafta Tasarım probleminin araştırılması Örneklerin İncelemesi
3. hafta Tasarım probleminin araştırılması Örneklerin İncelemesi
4. hafta Tasarım probleminin araştırılması Örneklerin İncelemesi
5. hafta Tasarım probleminin araştırılması Örneklerin İncelemesi
6. hafta Tasarım probleminin araştırılması Örneklerin İncelemesi
7. hafta İlk önerilerin sunulması
8. hafta Önerilerinin tartışılması ve geliştirilmesi
9. hafta Önerilerinin tartışılması ve geliştirilmesi
10. hafta Önerilerinin tartışılması ve geliştirilmesi
11. hafta Önerilerinin tartışılması ve geliştirilmesi
12. hafta Önerilerinin tartışılması ve geliştirilmesi
13. hafta Önerilerin sunulması
14. hafta Önerilerin sunulması

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Tartışma
  • Soru-Yanıt
  • Gözlem
  • Takım/Grup Çalışması
  • Gösterme
  • Deney
  • Uygulama - Alıştırma
  • Örnek Olay İncelemesi
  • Sorun/Problem Çözme
  • Beyin Fırtınası
  • Rapor Hazırlama ve/veya Sunma
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Yaratıcı
  • Çevre Duyarlılığı
  • Eleştirel düşünebilme
  • Soyut analiz ve sentez yapma
  • Kaliteye önem verme
  • Bilgiyi yönetme
  • Karar verme becerisi
  • Disiplinlerarası projelerde çalışma
  • Proje Tasarlama ve Yönetme
  • Uluslararası projelerde çalışma

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
Toplam (%) 0
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri