Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu
  • Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
  • Oyun Geliştirme Ve Programlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Bitirme Projesi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı OGP2502 - Bitirme Projesi
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 0+5
AKTS 6.0
Öğretim Elemanları ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MEHMET ÖZÇETİN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz Yüze
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme
Staj & Uygulama
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Proje yönetimi, risk yönetimi, iş planının hazırlanması, tez yazım kuralları ve konunun evrensel ve toplumsal boyutlarda ele alınması hakkında bilgilendirme
2. hafta Problemin belirlenmesi
3. hafta Literatür ve kaynak taraması yapılması
4. hafta Kavramsal tasarımın/iş planının yapılması
5. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
6. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
7. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
8. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
9. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
10. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
11. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
12. hafta TR: Danışman ile görüşme/ Oyun geliştirme ve programlama çalışmaları
13. hafta Oyun geliştirme ve programlamanın tamamlanması ve raporlama
14. hafta Oyun geliştirme ve programlamanın tamamlanması ve raporlama

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Uygulama - Alıştırma
  • Sorun/Problem Çözme
  • Rapor Hazırlama ve/veya Sunma
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Problem çözme
  • Bağımsız çalışma
  • Karar verme becerisi
  • Disiplinlerarası projelerde çalışma

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
Toplam (%) 0
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri