Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Bilişim Teknolojileri Meslek Yüksekokulu
  • Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü
  • Oyun Geliştirme Ve Programlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Oyun Pazarlaması ve Dağıtımı
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı OGP2505 - Oyun Pazarlaması ve Dağıtımı
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+1
AKTS 4.0
Öğretim Elemanları ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MEHMET ÖZÇETİN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları
Önerilen Dersler
Okuma Listesi
Değerlendirme
Staj & Uygulama
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Oyun Pazarlama Temelleri
2. hafta Hedef Kitle Belirleme ve Analizi
3. hafta Marka Yönetimi ve Oyun Endüstrisi
4. hafta Dijital Pazarlama Araçları ve Stratejileri
5. hafta Sosyal Medya Pazarlaması ve Etkileşimli İçerik Oluşturma
6. hafta Pazarlama Kampanyaları ve İletişim Stratejileri
7. hafta Oyun Dağıtım Kanalları ve Platformları: Steam, App Store, Google Play vs.
8. hafta Oyun Dağıtım Stratejileri ve İçerik Yönetimi
9. hafta Pazarlama ve Dağıtım İçin Veri Analizi
10. hafta Veri Analizi ve Pazarlama Optimizasyonu
11. hafta Pazarlama ve Dağıtım İçin Analitik Araçlar ve Metrikler
12. hafta Sosyal Medya Yönetimi ve Kriz İletişimi
13. hafta Global Pazarlara Açılma ve Lokalizasyon
14. hafta Oyun Pazarlaması ve Dağıtımı İçin İleri Düzey Teknikler

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Tartışma
  • Soru-Yanıt
  • Uygulama - Alıştırma
  • Örnek Olay İncelemesi
  • Proje Tasarımı/Yönetimi
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Girişimci
  • Yaratıcı
  • Problem çözme
  • Kurumsal bilgiyi uygulamaya dönüştürme
  • Proje Tasarlama ve Yönetme

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
Toplam (%) 0
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri