|
1. hafta |
Tanışma, dersin işleyişi ve amacının açıklanması; kullanılacak malzemeler ve tekniklerin belirlenmesi; ara sınava kadar yapılacak proje hakkında bilgilendirme. |
|
2. hafta |
Tema belirleme sürecine giriş yapılacak; seçilen temaya uygun görsel araştırmalar gerçekleştirilecek ve literatür taramasıyla kavramsal altyapı oluşturulacaktır. Temaya uygun bir başlık belirleyerek projeye yön verecek, görsel ve yazılı kaynaklar oluşturulacaktır. |
|
3. hafta |
Tema görselinden yola çıkarak, temayı daha iyi tanımak amacıyla eskizler yapılacak; renk, doku ve form üzerinde çeşitli renklendirme teknikleri kullanılacaktır. |
|
4. hafta |
Tema görselinin formu dikkate alınarak, tasarım problemine dayalı yeni çözümler sunulacaktır. Örneğin, armadillo formundan yola çıkarak her öğrenci, kendi disipliniyle özdeş özgün form araştırması yapacaktır |
|
5. hafta |
Özgün form araştırmalarının renklendirilmesi yapılacak ve bir tanesine karar verilerek, eleştiriler doğrultusunda nihai sonuca ulaşılması. |
|
6. hafta |
Pafta formatına karar verilerek pafta hazırlığının yapılması |
|
7. hafta |
Pafta sunumlarının sınıf içinde sunulması ve değerlendirmesi |
|
8. hafta |
I. ara sınavdan sonra dersin işleyişi ve amacının açıklanması; kullanılacak malzemeler ve tekniklerin belirlenmesi; final sınavına kadar yapılacak proje hakkında bilgilendirme. |
|
9. hafta |
Tema görselinden yola çıkarak form, doku ve renk araştırmalarının yapılması. |
|
10. hafta |
Kağıt üzerinde çizilen formların üç boyutlu hale getirilmesi ve farklı açılardan çizilerek detaylandırılması. |
|
11. hafta |
Üç boyutlu formun hangi teknik ve malzeme ile yapılacağına karar verilerek uygulama çalışmalarına başlanması. |
|
12. hafta |
3 boyutlu formu üretme. |
|
13. hafta |
TR: Pafta formatına karar verilerek pafta hazırlığının yapılması. |
|
14. hafta |
Pafta sunumlarının ve 3 boyutlu ürünün sınıf içinde sunulması ve değerlendirmesi.
|