|
1. hafta |
Öğrenme güçlüğü ve sınıflandırılması |
|
2. hafta |
Öğrenme güçlüğü olan bireylerin özellikleri |
|
3. hafta |
Öğrenme güçlüğünün nedenleri, yaygınlığı ve sıklığı |
|
4. hafta |
Öğrenme güçlüğünde erken müdahale |
|
5. hafta |
Müdahaleye tepki modeli |
|
6. hafta |
Öğrenme güçlüğünde tarama yöntemleri |
|
7. hafta |
Öğrenme güçlüğü olan bireylerin akademik ve akademik olmayan özellikleri |
|
8. hafta |
Öğrenme güçlüğünde akademik becerilerin desteklenmesi |
|
9. hafta |
Öğrenme güçlüğünde bilimsel dayanaklı uygulamalar |
|
10. hafta |
Öğrenme güçlüğü olan bireylerde beden eğitimi uygulamaları |
|
11. hafta |
Öğrenme güçlüğü olan bireylerde çevresel düzenlemeler |
|
12. hafta |
Öğrenme güçlüğü olan bireylerde beden eğitiminin desteklenmesi |
|
13. hafta |
Öğrenme güçlüğü olan bireylerde motor gelişim ve fiziksel uygunluk |
|
14. hafta |
Beden eğitiminde öğrenme güçlüğü olan bireylere yönelik uyarlamalar |