Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
İnsan Anatomisi ve Kinesiyoloji | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 |
Cimnastik | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Beden Eğitimi Sporun Temelleri | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 |
Atletizm | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Hareket Eğitimi | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Hentbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Voleybol | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Basketbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 |
Futbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Basketbol | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Futbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Voleybol | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Hentbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Voleybol | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Basketbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 |
Futbol | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Bilişim Teknolojileri | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İngilizce I | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ingilizce II | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Eğitime Giriş | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Eğitim Felsefesi | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitim Sosyolojisi | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Eğitim Psikolojisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Masaj | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Sporda Grup Dinamiği ve Liderlik | | | | | | | | | | | | |
Türk Eğitim Tarihi | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Öğretim Teknolojileri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Eğitimde araştırma Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Egzersiz Fizyolojisi | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Beden Eğitimi-Spor Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ritim Eğitimi ve Dans | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Motor Gelişim | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Eğitimde Proje Hazırlama | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Beden Okuryazarlığı | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 |
Karakter ve Değer Eğitimi | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | | | | | | | | | | | | |
Mikro Öğretim | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
İzcilik ve Kampçılık | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Eğitimde Program Geliştirme | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Beslenme ve Sağlık | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Törenler ve Gösteri Jimnastiği | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Türk Musikisi | | | | | | | | | | | | |
Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 |
Beden Eğitimi Öğretim Modelleri | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Medya Okuryazarlığı | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Beden Eğitimi Öğretiminde Drama | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
Egzersiz Psikolojisi | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Beden Eğitimi Sosyolojisi | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Bisiklet | | | | | | | | | | | | |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Eylem Araştırması | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Temel Müzik Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitimde Ahlak ve Etik | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Antrenman Bilgisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
Fiziksel Uygunluk | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 |
Tenis | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Doğa Sporları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Yüzme | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Eskrim | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Futsal | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Trambolin | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 |
İnsan İlişkileri ve İletişim | | | | | | | | | | | | |
Kariyer Planlama ve Geliştirme | | | | | | | | | | | | |
Bilim ve Araştırma Etiği | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Eğitimde Drama | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Karşılaştırmalı Eğitim | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eleştirel ve Analitik Düşünme | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Biyomekanik | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Serbest Zaman Eğitimi | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 |
Savunma Sporları | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Sınıf Yönetimi | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Atıcılık | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Spor Tesisleri ve Saha Malzeme Bilgisi | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Beceri Öğrenimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 |
Badminton | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Masa Tenisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 |
Squash | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 |
Kano | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Satranç | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 |
Öğretmenlik Uygulaması I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Öğretmenlik Uygulaması II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Okullarda Rehberlik | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Eğitsel Oyunlar | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Eğitim Antropolojisi | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 |
Egzersiz ve Beslenme | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Hastanede Yatan Çocuklar Eğitimi | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Halk Oyunları | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Beden Eğitimi ve Sporda Organizasyon ve Yöntem | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 |
Eğitim Tarihi | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 |
Sağlıklı Yaşam için Egzersiz Programlama | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Yetişkin Eğiti ve Hayat Boyu Öğrenme | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Açık ve Uzaktan Öğrenme | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Öğrenme Güçlüğü | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 |
Eğitime Giriş | | | | | | | | | | | | |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | | | | | | | | | | | | |
Sınıf Yönetimi | | | | | | | | | | | | |
Özel Öğretim Yöntemleri | | | | | | | | | | | | |
Rehberlik ve Özel Eğitim | | | | | | | | | | | | |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | | | | | | | | | | | | |
Eğitim Psikolojisi | | | | | | | | | | | | |
Öğretim Teknolojileri | | | | | | | | | | | | |
Öğretmenlik Uygulaması | | | | | | | | | | | | |
Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Topluma Hizmet Uygulamaları | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Türk Dili I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Türk Dili II | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |