Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Fen Fakültesi
  • İstatistik Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Mobil Programlama
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

  • Mobil cihazlar üzerinde uygulama geliştirme kavramını tanır.
  • Mobil hesaplamayı ve mobil hesaplama platformlarını tanır.
  • Akıllı cihazları tanır
  • Mobil uygulama geliştirme ortamlarını tanır.
  • Yerel ve Çapraz platform uygulama geliştirme ortamlarının arasındaki farkları açıklar.
  • Çapraz-platform uygulama geliştirme ortamı olan Xamarin yaklaşımını anlar. Bir uygulama projesi yapısını tanır. Çapraz-platform uygulama projesi için gerekli olan Xamarin araçlarını kullanır.
  • Xamarin.Android, Xamarin.iOS ve Xamarin.Forms 'u açıklar.
  • Xamarin araçlarını açıklar ve kurar.
  • Visual Studio ortamını kullanarak Xamarin projesi oluşturur, yazar ve test eder.
  • Xamarin.Forms da XAML dilini tanır ve kullanır.
  • XAML dilini kullanarak uygulamanın görsel ekranını oluşturur.
  • Uygulamanın görsel ekranı ile ekran bileşenlerinin davranışlarını ilişkilendirir.
  • Uygulamanın davranışlarını ekran bileşenlerinin metotlarını kullanarak bağlar.
  • Xamarin.Forms layoutları kullanarak kullanıcı arayüzleri tanımlar.
  • Sayfa-seviyesinde kaynakları klasörünü kullanır.
  • Kaynakları dinamik olarak günceller.
  • Stil tanımlar, stillerde kalıtım kullanır.
  • App.xaml oluşturur. Bu şekilde uygulama genelinde kaynak kullanımını sağlar.
  • Xamarin.Forms'da Gezinme Örüntülerini tanır ve kullanır.
  • Gezinme, Gezinme barı, kalıcı sayfa, sekme gezinme kavramlarını tanır ve kullanır.
  • Sayfa başlığını oluşturur, arka plan rengini belirler ve geri dönüş butonu işlevini oluşturur.
  • Kalıcı sayfa oluşturur ve kullanır.
  • Cihazın geri tuşunu işler.
  • Basit ve özel Sekme sayfa oluşturur ve kullanır.
  • Xamarin.Forms'da veri bağlama yapısını tanır ve kullanır.
  • Verileri görsellerle eşler.
  • Kod tarafta ve XAML tarafta bağlamalar oluşturur.
  • XAML da içerik bağlayıcısı oluşturur ve kullanır.
  • Özellik değişiklik bildirimlerini uygular.
  • XAML'da metinsel dönüşümler gerçekleştirir.
  • XAML'da değişken dönüştürücü oluşturur ve kullanır.
  • Xamarin.Forms'da listview oluşturur ve kullanır.
  • Bir kolleksiyonu görüntüler.
  • Dinamik olarak öğe ekler ve kaldırır.
  • Listview satırlarını özelleştirir.
  • Yerleşik hücre şablonunu kullanır.
  • Geleneksel Android uygulama geliştirme ortamı olan Xamarin.Android yaklaşımını anlar. Bir uygulama projesi yapısını tanır. Geleneksel Android uygulama projesi için gerekli olan Xamarin.Android araçlarını kullanır.
  • Xamarin.Android'i açıklar.
  • Xamarin.Android projesi oluşturur ve yazar.
  • Bir Android uygulamasını Activity lere dönüştürür.
  • Xamarin.Android Ortamını tanır ve kullanır.
  • Bir Activity'nin kullanıcı arayüzünü oluşturur.
  • Bir Activity'nin davranışını belirler ve yazar.
  • Android SDK'sını günceller
  • Xamarin.Android ortamındaki Activity ve Intent yapısını tanır ve kullanır.
  • Kendi uygulamasının .apk sında bir Activity başlatır ve sonlandırır.
  • Activity'sine arguman gönderebilir.
  • Activity'sinden sonuçları alabilir.
  • Bir Sistem Activity'si çalıştırabilir.
  • Uygulamanın kullanabileceği veri alanını bilir ve kullanır.
  • Uygulamanın platformunda bulunan geçerli depolama adresini kullanır.
  • SQLite kullanarak SQL veritabanları oluşturur.
  • SQLite.NET kullanarak temel CRUD operasyonlarını gerçekleştirebilir.
  • Asenkron veritabanı bağlantısı oluşturabilir ve CRUD operasyonları asenkron gerçekleştirebilir.
  • Uygulamanın görsel davranışını tanımlar.
  • Davranışı tanımlamak için özellikleri kullanır.
  • MVVM tasarım desenini bilir ve kullanır.
  • ICommand interface, Command yapısını bilir ve kullanır.
  • Uygulamayı yayınlamak için günceller.
  • Uygulamanın paket boyutunu düşürmek için linker kullanır.
  • Dağıtım stratejisini seçer.
  • Yayınlamak için uygulama mağazasını seçer.
  • Para kazanma stratejisini seçer.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri