Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Spor Bilimleri Fakültesi
  • Antrenörlük Eğitimi Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Yetenek Seçimi ve Çocuklarda Spor
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

  • Dayanıklılığın önemini açıklayabilecektirnemini
  • • Dayanıklılığın önemini açıklayabilecektir. • Dayanıklılığın çocuklar ve yetişkinler arasındaki fizyolojik farklılıklarını açıklar. • Dayanıklılık içerikli sporsal etkinlikleri sınıflandırır. • Çocuklarda bireysellik ve giderek artan yüklenme prensiplerini açıklar. • Çocuklarda dayanıklılıkla ilgili yüklenmelerin geçici ve kalıcı etkilerini bilir. • Çocuklarda dayanıklılığın gelişimini sağlayacak egzersiz programları oluşturur ve uygular. • Çocuklarda dayanıklılığın gelişim sürecini yönlendirir. • Çocuklarda kuvvet gelişiminin önemini açıklayabilecektir.
  • Çocuklarda kuvvet gelişiminin önemini açıklayabilecektir
  • • Kız ve erkek çocuklarda kuvvet gelişim sürecindeki farklılıkları tanımlar. • Kuvvet çalışmalarının vücut yapısına etkilerini açıklar. • Çocuklarda kuvvet çalışma prensiplerini uygular. • Kuvvet çalışmalarının fizyolojik ve anatomik etkilerini açıklar. • Temel kuvvet antrenmanlarının çocukların temel becerileri gerçekleştirmedeki rolünü bilir. • Çocuklarda kuvvet antrenman modelleri oluşturur ve uygular. • Çocuklarda kuvvet çalışmalarında dikkat edilecek temel unsurları açıklar
  • Beceri antrenmanının aşamalarını çocukların gelişim süreciyle bağlantılı şekilde oluşturabilecektir.
  • • Beceri antrenmalarının aşamalarını yapılandırır. • Beceri antrenmanlarının alt yapısını oluşturan kondisyonel dinamikleri tanımlar. • Genelden özel beceri antrenmalarına pozitif transferi tasarlar. • Beceri antranmalarını planlar. • Beceri antrenmanlarını uygular
  • Yetenek seçim modelleri oluşturabilecek ve yönlendirebilecektir.
  • • Yetenekli çocukları üst antrenman aşamalarına yönlendirir. • Yetenek seçim modelleri oluşturabilecek ve yönlendirebilecektir. • Çocuklarda yetenek seçiminin temel gereklerini açıklar. • Yetenek seçim modellerini karşılaştırır ve branşa özgü modelleri kurar. • Yetenek seçim aşamalarını tasarlar. • Yetenekli sporcuların eğitim aşamalarını planlar ve uygular.
  • Engelli sporcuların gelişim süreçlerine sporun etkilerini açıklayabilecektir
  • • Engelli sporcuların gelişim süreçlerine sporun etkilerini açıklayabilecektir. • Engellileri sınıflandırır. • Her engelin özelliğini bilir. • Engelin türüne bağlı fiziksel ve zihinsel durumu tanımlar. • Engelin özelliğine bağlı egzersiz programları oluşturur. • Egzersiz programları uygular ve süreci yönlendirir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri