Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalı
  • Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Nesne Tabanlı Sistemler
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

  • Yazılım geliştirmede tasarım yöntemlerinin rolünü öğrenebilecektir.
  • Yöntem tabanlı analiz ve tasarım kavramını anlar.
  • Yöntem tabanlı tasarım prensibini anlar.
  • Tasarım yöntemlerinin çözüm olduğunu, ileride karşılaşılabilecek çoğu problemi çözebileceğini öğrenir.
  • Yöntem tabanlı analiz ve tasarımın geliştirilecek yazılıma nasıl uygulanabileceğini anlar.
  • Tasarım yöntemlerini anlayabilecektir.
  • Tasarım yöntemlerinin yapısını anlar.
  • Tasarım yöntemlerinin çıkış mantığını anlar.
  • Tasarım yöntemlerinin yazılım geliştirmedeki önemini anlar.
  • Var olan kaliteli çözümleri öğrenir.
  • Kullanılan terminolojiyi öğrenir.
  • Tasarım yöntemleri arasında düşünmeyi öğrenir.
  • Tasarım yöntemlerinin öğrenilmesindeki motivasyonu anlar.
  • Nesne tabanlı programlama modelini standart yapısal programlama ile karşılaştırarak nesne tabanlı programlamanın detaylarını anlayabilecektir.
  • Nesne tabanlı programlama mantığını anlar.
  • Fonksiyonel ayrışımın amacını anlar.
  • Değişikliklerle uğraşmanın gerekliliğini anlar.
  • Nesne tabanlı programlama yöntemlerini öğrenir.
  • Nesne terminolojisini öğrenir.
  • Nesne tabanlı programlama becerilerini geliştirir.
  • Tasarım yöntemlerinden, Gözlemleme Yöntemini, Kalıp Yöntemini ve Fabrika Yöntemini anlayabilecektir.
  • Gözlemleme yönteminin amacını öğrenir.
  • Gözlemleme yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Kalıp yönteminin amacını öğrenir.
  • Kalıp yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Fabrika yönteminin amacını öğrenir.
  • Fabrika yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Tasarım yöntemleri arasındaki farkları ve benzerlikleri anlar.
  • Tasarım yöntemlerinden, Tekli Yöntemi ve Tekrarlama Yöntemini anlayabilecektir.
  • Tekli yöntemin amacını öğrenir.
  • Tekli yöntemin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Tekrarlama yönteminin amacını öğrenir.
  • Tekrarlama yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Tasarım yöntemleri arasındaki farkları ve benzerlikleri anlar.
  • Tasarım yöntemlerinden, Birleşik Yöntemi ve Yanıltıcı Yöntemi anlayabilecektir.
  • Birleşik yöntemin amacını öğrenir.
  • Birleşik yöntemin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Yanıltıcı yönteminin amacını öğrenir.
  • Yanıltıcı yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Tasarım yöntemleri arasındaki farkları ve benzerlikleri anlar.
  • Tasarım yöntemlerinden, Durum ve Strateji Yöntemini, İzleç ve Komut Yöntemini ve Proxy Yöntemini anlayabilecektir.
  • Durum ve Strateji yöntemlerinin amacını öğrenir.
  • Durum ve Strateji yöntemlerinin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • İzleç ve Komut yönteminin amacını öğrenir.
  • İzleç ve Komut yöntemlerinin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Proxy yönteminin amacını öğrenir.
  • Proxy yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Tasarım yöntemleri arasındaki farkları ve benzerlikleri anlar.
  • Tasarım yöntemlerinden, Uyarlama Yöntemini, Dekoratör Yöntemini ve Sorumluluk Yöntemi Zinciri Yöntemini anlayabilecektir.
  • Uyarlama yönteminin amacını öğrenir.
  • Uyarlama yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Dekoratör yönteminin amacını öğrenir.
  • Dekoratör yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Sorumluluk yöntemi zinciri yönteminin amacını öğrenir.
  • Sorumluluk yöntemi zinciri yönteminin nasıl geliştirileceğini ve nerelerde kullanılabileceğini anlar.
  • Tasarım yöntemleri arasındaki farkları ve benzerlikleri anlar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri