1 |
Tasarım-sanat bilgilerini uygulama, temel mühendislik bilgilerini kullanabilme |
|
|
|
|
2 |
Ürünün tasarım-üretim-tüketim-pazarlama-kullanım süreçlerini yorumlayabilme |
|
|
|
|
3 |
Gereksinimleri karşılayacak biçimde bir ürünü, sistemi, detayı, süreci tasarlayabilme |
|
|
|
|
4 |
Disiplinler arası ortak çalışabilme |
|
|
|
|
5 |
Tasarım problemlerini saptayabilme, tanımlayabilme ve / veya çözümleyebilme |
|
|
|
|
6 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
|
|
|
|
7 |
Etkin iletişim kurabilme |
|
|
|
|
8 |
Tasarım disiplininin yaşam döngüsü içindeki etkilerini anlama-yorumlama-öngörme yetkinliğine sahip olabilme |
|
|
|
|
9 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme |
|
|
|
|
10 |
Çağın sorunlarını kavrayabilme ve sorgulayabilme |
|
|
|
|
11 |
Mesleki özgüvene sahip olabilmeve inisiyatif alabilme |
|
|
|
|
12 |
İki boyutluya daüç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme |
|
|
|
|
13 |
Endüstriyel tasarım disiplini kapsamına giren farklı ölçeklerdeki tasarımları gerçekleştirebilme |
|
|
|
|
14 |
Endüstriyel tasarım sürecinde ekonomik koşulları ve piyasa yapılarını değerlendirebilme |
|
|
|
|
15 |
Tasarımın tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olma ve yorumlayabilme |
|
|
|
|
16 |
Görsel algı ve anlatım becerisine sahip olabilme |
|
|
|
|
17 |
Akılcı, soyut analiz ve sentez yapabilme |
|
|
|
|
18 |
Profesyonel hassasiyet bilincine sahip olabilme |
|
|
|
|
19 |
Endüstrinin beklentilerini karşılayabilecek güncel teknolojik bilgiye sahip olma ve kullanabilme |
|
|
|
|
20 |
Bilgisayar destekli programlara hakim olma; ölçekli model üretme |
|
|
|
|