| 1 |
Tasarım-sanat bilgilerini uygulama, temel mühendislik bilgilerini kullanabilme |
|
|
X |
|
| 2 |
Ürünün tasarım-üretim-tüketim-pazarlama-kullanım süreçlerini yorumlayabilme |
|
|
X |
|
| 3 |
Gereksinimleri karşılayacak biçimde bir ürünü, sistemi, detayı, süreci tasarlayabilme |
|
X |
|
|
| 4 |
Disiplinler arası ortak çalışabilme |
|
|
|
X |
| 5 |
Tasarım problemlerini saptayabilme, tanımlayabilme ve / veya çözümleyebilme |
|
|
X |
|
| 6 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
|
X |
|
|
| 7 |
Etkin iletişim kurabilme |
|
|
|
X |
| 8 |
Tasarım disiplininin yaşam döngüsü içindeki etkilerini anlama-yorumlama-öngörme yetkinliğine sahip olabilme |
|
|
|
X |
| 9 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme |
|
X |
|
|
| 10 |
Çağın sorunlarını kavrayabilme ve sorgulayabilme |
|
|
X |
|
| 11 |
Mesleki özgüvene sahip olabilmeve inisiyatif alabilme |
|
X |
|
|
| 12 |
İki boyutluya daüç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme |
|
|
|
X |
| 13 |
Endüstriyel tasarım disiplini kapsamına giren farklı ölçeklerdeki tasarımları gerçekleştirebilme |
X |
|
|
|
| 14 |
Endüstriyel tasarım sürecinde ekonomik koşulları ve piyasa yapılarını değerlendirebilme |
|
|
X |
|
| 15 |
Tasarımın tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olma ve yorumlayabilme |
|
|
X |
|
| 16 |
Görsel algı ve anlatım becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
| 17 |
Akılcı, soyut analiz ve sentez yapabilme |
|
|
X |
|
| 18 |
Profesyonel hassasiyet bilincine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 19 |
Endüstrinin beklentilerini karşılayabilecek güncel teknolojik bilgiye sahip olma ve kullanabilme |
X |
|
|
|
| 20 |
Bilgisayar destekli programlara hakim olma; ölçekli model üretme |
X |
|
|
|