Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Spor Bilimleri Fakültesi
  • Antrenörlük Eğitimi Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Tenis I
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı ANT289 - Tenis I
Ders Türü Antrenörlük Eğitimi Dersleri
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 2+2
AKTS 4.0
Öğretim Elemanları DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ELVİN ONARICI GÜNGÖR
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları Dersin herhangi bir önkoşulu yoktur
Önerilen Dersler Bu ders için önerilen farklı ders yoktur
Okuma Listesi Eccles, J. S., Barber, B. L., Stone, M., & Hunt, J. (2003). Extracurricular activities and adolescent development. Journal of social issues, 59(4), 865-889.
Değerlendirme 1 ara sınav, 1 proje ödevi, 1 final sınavı
Staj & Uygulama Staj uygulaması yoktur
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Eğitimde formal program ve program dışı etkinlikler
2. hafta Örtük program ile ilgili yaklaşımlar
3. hafta Bilişsel ve duyuşsal alan öğrenmeleri ve örtük program
4. hafta Bir ritüel yeri olarak okul
5. hafta Örtük program ve formal program kazanımlarının entegre edilmesi
6. hafta Okulda program dışı etkinlikler olarak okul törenleri
7. hafta Okulda sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerin önemi ve yönetimi
8. hafta Değerler eğitiminde örtük programın yeri ve önemi
9. hafta Değerler eğitimi açısından program dışı (anma, kutlama, buluşma, mezuniyet vd.) etkinlikler.
10. hafta Sağlık davranışları ve örtük program
11. hafta Beceri öğrenimi, gelişimi ve örtük program arasındaki ilişki
12. hafta Fiziksel aktivitenin program dışı etkinliklerle desteklenmesi
13. hafta Program dışı etkinliklerde beden eğitimi öğretmeninin rolleri
14. hafta Program dışı etkinliklerinin sınıfa yansımaları

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Tartışma
  • Soru-Yanıt
  • Gösterme
  • Beyin Fırtınası
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Sorgulayan
  • Yaratıcı
  • Etik Kurallara Uyma
  • Türkçeyi etkili kullanma
  • Bir yabancı dili etkili kullanma
  • Farklı durumlara ve sosyal rollere uyum
  • Zamanı etkili kullanma
  • Farklılıklara saygı gösterme
  • Eleştirel düşünebilme
  • Problem çözme
  • Bilgiyi yönetme
  • Bağımsız çalışma
  • Organize etme ve planlama
  • Karar verme becerisi

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 40
Dönem Sonu Sınavı 1 60
Toplam (%) 100
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri