Eskişehir Teknik Üniversitesi Eskişehir Teknik Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Hakkında Eğitim Amaçları Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan Yeterlilikleri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İlişkisi
  • Spor Bilimleri Fakültesi
  • Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Beceri Öğrenimi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • Öğrenme Çıktıları
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Öğrenme Çıktısının Program Çıktılarına Katkısı

Ders Bilgileri

Ders Kodu - Ders Adı ÖMB340 - Beceri Öğrenimi
Ders Türü Zorunlu Dersler
Ders Dili Türkçe
Teori + Uygulama 3+0
AKTS 3.0
Öğretim Elemanları ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ CANER ÖZBÖKE
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze öğretim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Önerilen ders yoktur
Okuma Listesi 1. Sharp, B. (1992). Acquring Skill in Sport. Sussex: Sports Dynamics.2. Magill, R.A. (1998). Motor Learning Concepts and Applications. Fifth edition. Boston: McGraw Hill. 3. Schmidt, R.A. (1991). Motor Learning and Performance. Champaign: Human Kinetics4. Schmidt, R. A. & Lee, T. D. (1999). Motor Control and Learning: A behavioral emphasis, Champain IL: Human Kinetics Books.5. Schmid, R.A. ve Wrisberg, C.A.(2001). Motor Learning and Performance: A problem-based learning approach. Champaign: Human Kinetişcs Books.6. Singer, R.N.(1980). Motor Learning and Human Performance. New York: Macmillan Publishing
Değerlendirme Ara sınav (% 40), Final sınavı (% 60)
Staj & Uygulama Yok
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Nitelikli Eğitim

Ders İçeriği

Haftalar Konular
1. hafta Beceri Öğrenimi Giriş
2. hafta Motor Beceri ve Motor Öğrenme
3. hafta Performans Ustalığı Açısı: Beceri Performansının Özellikleri
4. hafta Motor Performansı ve Öğrenmeye Durum Temelli Yaklaşım
5. hafta Bilgi İşlem Süreci ve Karar Verme
6. hafta ARA SINAV
7. hafta Reaksiyon Zamanı ve Karar Verme
8. hafta Beceri Ögreniminde Feedback-1
9. hafta Beceri Ögreniminde Feedback -2
10. hafta Beceri Öğreniminde Uygulamaların organize edilmesi
11. hafta Beceri Öğreniminde Uygulamaların programlanması
12. hafta Beceri Öğreniminde Bireysel Ayrılıklar
13. hafta Ögrenmeyi Kolaylaştırma
14. hafta Performansı Kolaylaştırma

Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Öğretim Yöntemleri
  • Anlatım
  • Tartışma
  • Soru-Yanıt
  • Gösterme
  • Örnek Olay İncelemesi
  • Sorun/Problem Çözme
  • Öğretim Yeterlilikleri
  • Üretken
  • Akılcı
  • Sorgulayan
  • Yaratıcı
  • Takım halinde çalışabilme
  • Farklılıklara saygı gösterme
  • Soyut analiz ve sentez yapma
  • Problem çözme
  • Kurumsal bilgiyi uygulamaya dönüştürme
  • Organize etme ve planlama

Ölçme ve Değerlendirme

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 40
Dönem Sonu Sınavı 1 60
Toplam (%) 100
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri