Ders Kodu - Ders Adı |
REK448 - Marka Yönetimi |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Ders Dili |
Türkçe |
Teori + Uygulama |
3+0 |
AKTS |
4.0 |
Öğretim Elemanları |
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz Yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır |
Önerilen Dersler |
Bu dersi alan/alacak öğrencilerin PZL403 Spor Pazarlaması ve RHİ452 Sporda Pazarlama İletişimi dersini de alması önerilir |
Zorunlu ya da Önerilen Kaynaklar |
Uztuğ, F. (2003). Markan Kadar Konuş. İstanbul: MediaCat YayınlarıAaker, D. (2014). Markalama. Çev: Nadir Özata. İstanbul: MediaCat YayınlarıBatı, U. (2015). Marka Yönetimi. İstanbul: Alfa Basım Yayım DağıtımBir, A. A. (2003). Her Yönüyle Pazarlama İletişimi. İstanbul: MediaCat Yayınları |
Okuma Listesi |
Batı, U. (2015). Tüketici Davranışları. İstanbul: Alfa Basım Yayım DağıtımBatı, U. (2017). Markethink ya da Farketing. İstanbul: Sena Ofset |
Değerlendirme |
1 Ara Sınav, 1 Final |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
Amaçlar için Ortaklıklar |