| Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| Almanca I | 0 | 0 | | | | | | | | | | |
| Almanca II | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Almanca IV | 0 | 1 | | | | | | | | | | |
| Fonksiyonel Anatomi | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
| Egzersiz Fizyolojisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
| Spor Turizmi | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Teknoloji Okuryazarlığı | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 |
| Bilgisayar Tasarımı ve Sunuş Teknikleri | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 |
| Gönüllülük Çalışmaları | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
| Türk İşaret Dili | | | | | | | | | | | | |
| Boş Zaman Felsefesi | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 |
| Fransızca I | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Fransızca II | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| İletişim ve Halkla İlişkiler | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Akademik İngilizce II | | | | | | | | | | | | |
| Akademik İngilizce IV | | | | | | | | | | | | |
| Akademik İngilizce VI | | | | | | | | | | | | |
| İspanyolca I | 1 | 1 | | | | | | | | | | |
| İspanyolca II | 1 | 2 | | | | | | | | | | |
| İtalyanca I | | | | | | | | | | | | |
| İtalyanca II | | | | | | | | | | | | |
| Temel Müzik Eğitimi | | | | | | | | | | | | |
| Temel Müzik Eğitimi | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Rekreasyon Bilimine Giriş | 2 | 3 | | | | | | | | | | |
| Genel Cimnastik ve Hareket Eğitimi | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 |
| Oyun Teorileri ve Uygulamaları | 2 | 3 | | | | | | | | | | |
| Rekreasyonel Spor | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Kariyer Planlaması | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Terapatik Rekreasyon | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Atletizm | 0 | 0 | | | | | | | | | | |
| Boş Zaman ve Rekreasyon Yönetimi | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Terapatik Rekreasyon | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Spor Filmleri | 3 | 3 | | | | | | | | | | |
| Dart | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| Futbol | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Atletizm | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Hentbol | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
| Basketbol | 3 | 3 | | | | | | | | | | |
| Okçuluk | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Dart | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| Sosyal Danslar | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 |
| Eskrim | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Step-Aerobik | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Satranç | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 |
| Voleybol | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Turizm Rekreasyonu | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 |
| Rekreasyon Yönetimi ve Organizasyonu | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Boş Zaman Sosyolojisi | 1 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 |
| Ticari Rekreasyon | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| Mesleki İngilizce | | | | | | | | | | | | |
| Boş Zaman Eğitimi | 1 | 2 | 2 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
| Rekreasyon Liderliği | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 |
| Boş Zaman Tarihi ve Felsefesi | 0 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 |
| Park ve Açık Alan Rekreasyonu | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Psikomotor Gelişim | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| English for Specific Purposes II (Mesleki İngilizce II) | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 |
| Rekreasyonda Tiyatral Etkinlikler | 3 | 2 | | | | | | | | | | |
| Rekreasyonda Etkinlik Yönetimi | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| Wellness ve Yaşam Koçluğu | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Herkes İçin Spor | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| Boş Zaman Eğitimi | 1 | 2 | 2 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
| Rekreasyon ve İşletmecilik | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 |
| Badminton | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Dağcılık | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Squash | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Sportif Havacılık | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 |
| Artistik Yüzme I | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 |
| Taekwando | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 |
| Halk Oyunları | 1 | 2 | | | | | | | | | | |
| Badminton | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| Masaj | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| Çocuk Cimnastiği | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
| Stretching | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
| Dağcılık | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Yüzme | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 |
| Fonksiyonel Anatomi | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
| Çocuk Cimnastiği | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
| Gönüllülük ve Gönüllü Eğitimi | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| Rekreasyon Alanlarında Peyzaj Tasarım | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
| Sahne Düzeni ve Koreografi | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Spor Turizmi | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Taekwondo | 3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 |
| Sportif Havacılık | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 |
| Wellness ve Yaşam Koçluğu | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 |
| Yaz Kampı Uygulamaları | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Eğitimde Yapay Zekâ Araçları ve Kullanımı | 0 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Kamu ve Yerel Yönetim Rekreasyonu | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 |
| Rekreasyonda Etkinlik Yönetimi | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| İş Yeri Rekreasyonu | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| Bilimsel Araştırma Yöntemleri | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Rekreasyon ve İşletmecilik | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 |
| Antrenman Bilimi | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 |
| Rekreasyonda Program Geliştirme ve Planlama | 2 | 1 | 2 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
| Rekreasyonel Oyunlar | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 |
| Rekreasyonda Proje Yönetimi | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| Eğlence Pazarlaması | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 |
| Kentsel Peyzaj ve Rekreasyon | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
| Rekreasyonda Etkili İletişim Becerileri | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Performans ve Kariyer Yönetimi | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Park Rekreasyonu | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Boş Zaman ve Psikoloji | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
| Beyzbol | 2 | 3 | | | | | | | | | | |
| Dağ Bisikleti | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bocce | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Doğa Eğitimi ve Kampçılık | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
| Animasyon | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Hizmet Pazarlaması | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Egzersiz Fizyolojisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
| Fitness I | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
| Fitness II | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 |
| Kış Kampı Uygulamaları | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 |
| Fiziksel Aktivite ve Beslenme | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 |
| Masa Tenisi | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| Kampüs Rekreasyonu | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Psikososyal Rehabilitasyon | 1 | 3 | 2 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
| Pickleball | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Pilates I | 3 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
| Pilates II | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 |
| Rekreasyon ve Çevre | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Fitness II | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Rekreasyon Ekonomisi | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
| Rekreasyonda Zaman Yönetimi | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| Rekreasyon ve Kentleşme | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
| Tenis | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Rekreasyonda İnsan Kaynakları Yönetimi | 1 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| Rekreasyonda Materyal Tasarımı ve Geliştirme | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 |
| Rekreasyonda Proje Yönetimi | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| Rekreasyonda Yeni Yaklaşımlar | 0 | 3 | 1 | 3 | 0 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 |
| Squash | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 |
| Yoga ve Meditasyon | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 2 | 1 |
| Rekreasyon Pazarlaması | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Rekreasyon ve Girişimcilik | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| İşletmede Mesleki Eğitim ve Değerlendirilmesi | 2 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Bilimsel/Mesleki Araştırma Projesi I | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Bilimsel/Mesleki Araştırma Projesi II | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Rekreasyon ve Kentleşme | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
| Rekreasyonda Araştırma ve Proje | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Beyzbol | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Bilardo | | | | | | | | | | | | |
| Kampüs Rekreasyonu | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 |
| Yoga ve Meditasyon | 0 | 3 | | | | | | | | | | |
| Rekreasyonda Materyal Geliştirme | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 |
| Boş Zaman Ekonomisi | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
| Rekreasyonda İnsan Kaynakları Yönetimi | 1 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| Rekreasyonda Yeni Yaklaşımlar | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
| Gönüllülük ve Gönüllü Eğitimi | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| Yaz Kampı Uygulamaları | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
| Step-Aerobik | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Eskrim | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Okçuluk | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
| Oryantiring | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Marka Yönetimi | 3 | 3 | | | | | | | | | | |
| Pilates Reformer | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 |
| Engelli Gruplarda Rekreasyon Uygulamaları | 2 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 |
| Havuz Aktiviteleri | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 |
| Macera Rekreasyonu | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 |
| Modern Dans | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Oryantiring | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Rekreasyonda Beceri Öğrenimi ve Öğretimi | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 |
| Rekreasyonda Müşteri İlişkileri Yönetimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Rekreasyonda Ritm ve Dans | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
| Rekreasyonda Sponsorluk | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| Rekreasyonda Tesis, Saha ve Malzeme Yönetimi | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 |
| Sahne Düzeni ve Koreografi | 2 | 1 | | | | | | | | | | |
| Spor Tırmanış | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 |
| Terapi Rekreasyonu Teknikleri | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
| Yaratıcı Drama | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Tüplü Dalış II | | | | | | | | | | | | |
| Spor Tırmanış | | | | | | | | | | | | |
| Staj | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| Rusça I | 2 | 2 | | | | | | | | | | |
| Rusça II | 0 | 0 | | | | | | | | | | |
| Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım | 1 | 2 | | | | | | | | | | |
| Fiziksel Aktivite ve Beslenme | 3 | 3 | | | | | | | | | | |
| İlk Yardım ve Rehabilitasyon | 1 | 2 | | | | | | | | | | |
| Satranç | | | | | | | | | | | | |
| Basketbol | 3 | 3 | | | | | | | | | | |
| Voleybol | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |