1. hafta |
Güncel kavramının temel özellikleri |
2. hafta |
Güncel kavramını belirleyen paradigmalar |
3. hafta |
Spor Pazarlamasında güncel kavramını etkileyen faktörler |
4. hafta |
Dijitalleşme ve güncel yaklaşım ilişkisi |
5. hafta |
Sosyal medya ve güncel yaklaşım ilişkisi |
6. hafta |
Değişen tüketici davranışlarının güncel pazarlamaya etkisi |
7. hafta |
Arasınav |
8. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların belirlenmesi |
9. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların belirlenmesi |
10. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların belirlenmesi |
11. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların değerlendirilmesi |
12. hafta |
Dersin okutulduğu yıllardaki güncel olan spor pazarlama konuların değerlendirilmesi |
13. hafta |
Spor pazarlamasında güncel yaklaşımlarla ilgili örnek olaylar |
14. hafta |
Geleceğe yönelik spor pazarlamasıyla ilgili beklenti ve tahminler |