1. hafta |
Dersin Tanıtımı, Tasarım ve İletişime Giriş |
2. hafta |
Anlam ve tasarım üzerine teori ve süreçlere genel bakış |
3. hafta |
İletişim kavramı, kültür ve kültürel kodlar, anlam ve bağlam |
4. hafta |
Algı Kuramlarına genel bakış: Aşağıdan yukarıya (bottom-up) ve yukarıdan aşağı (top-down) kuramlar |
5. hafta |
İşlevsel bir Uyaran Olarak Ürün: Ürün Sağlarlığı (Affordances) |
6. hafta |
İletişim Aracı olarak Ürün: Ürün Semantiği (Product Semantics) |
7. hafta |
Duygusal Tetikleyici olarak Ürün: Ürün Duyguları (Product Emotions) |
8. hafta |
Ürün Algısından Bilişsel Süreçler |
9. hafta |
Ürün Tasarımında Sezgi ve Algı: Duyum |
10. hafta |
TR: Ürün Tasarımında Sezgi ve Algı: Tanımlama, Algı |
11. hafta |
Ürün Tasarımında Form: Temel Tasarım ile Ürün Formunu Okumak |
12. hafta |
Ürün Grafiği ve Kimliği: Temel Tasarım Öge ve ilkeleri |
13. hafta |
İnsan Makine/Bilgisayar Etkileşimi, Arayüz Tasarımı |
14. hafta |
Ürün Tasarımında Form ve Anlam |