1. hafta |
Biçim, malzeme ve işlev arasındaki ilişkiler. |
2. hafta |
Üründe anlambilim ve göstergebilim. |
3. hafta |
Hikaye anlatısı olarak tasarım. |
4. hafta |
Duyulama ve algılama. |
5. hafta |
Deneyimin tanımı. Ürün deneyimine giriş. |
6. hafta |
Kullanıcı deneyimi. Kullanıcı deneyimi haritalama. Bir ürün örneği üzerinden görsel deneyim çalışması. |
7. hafta |
Ürün-Kullanıcı Etkileşimi ve Anlamsal Deneyim |
8. hafta |
Duygular için tasarım. |
9. hafta |
Deneyim ekonomisi. |
10. hafta |
Persona ve ürün karakteri. |
11. hafta |
Duyusal deneyimler. Görme ve dokunma. Bir fiziksel ürün örneği üzerinden görsel ve dokunsal deneyim çalışması. |
12. hafta |
Duyusal deneyimler. İşitme Bir fiziksel ürün örneği üzerinden işitsel deneyim çalışması. |
13. hafta |
Duyusal deneyimler. Koklama ve tatma. Bir fiziksel ürün örneği üzerinden koklama ve tatma deneyim çalışması. |
14. hafta |
Çokluduyusal etkileşimler. Bir fenomenoloji olarak sinestezi ve sinektik tasarım yaklaşımları. |