| 1. hafta | Dinleme: Hece vurgusunu belirleme; Konuşma: Hece vurgusu ile konuşma | 
                                                        
                                | 2. hafta | Konuşma: Anlayıp anlamadığını kontrol etme | 
                                                        
                                | 3. hafta | Dinleme: Cümle vurgusunu belirleme; Konuşma: Cümle vurgusu ile konuşma | 
                                                        
                                | 4. hafta | Dinleme: Ayrıntılar için dinleme | 
                                                        
                                | 5. hafta | Konuşma: Mesleki konularda sunum yapma | 
                                                        
                                | 6. hafta | Dinleme: Bir konuşmadaki önyargıyı anlama | 
                                                        
                                | 7. hafta | Konuşma: Bir tartışmaya katılmak | 
                                                        
                                | 8. hafta | Dinleme: İşaret kelimeleri ve cümleleri dinleme | 
                                                        
                                | 9. hafta | Konuşma: Konuyu değiştirme | 
                                                        
                                | 10. hafta | Dinleme: Bir derste alana özgü terimleri anlama | 
                                                        
                                | 11. hafta | Konuşma: Kelimeleri sesli harflerle ilişkilendirme | 
                                                        
                                | 12. hafta | Dinleme: Alanla ilgili özgün diyalogları anlama | 
                                                        
                                | 13. hafta | Konuşma: Hazırlıksız bir konuşma yapmak | 
                                                        
                                | 14. hafta | Uygulanan dinleme ve konuşma becerilerini birleştiren çeşitli etkinlikler |