|
1. hafta |
Eğitimde formal program ve program dışı etkinlikler |
|
2. hafta |
Örtük program ile ilgili yaklaşımlar |
|
3. hafta |
Bilişsel ve duyuşsal alan öğrenmeleri ve örtük program |
|
4. hafta |
Bir ritüel yeri olarak okul |
|
5. hafta |
Örtük program ve formal program kazanımlarının entegre edilmesi |
|
6. hafta |
Okulda program dışı etkinlikler olarak okul törenleri |
|
7. hafta |
Okulda sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerin önemi ve yönetimi |
|
8. hafta |
Değerler eğitiminde örtük programın yeri ve önemi |
|
9. hafta |
Değerler eğitimi açısından program dışı (anma, kutlama, buluşma, mezuniyet vd.) etkinlikler. |
|
10. hafta |
Sağlık davranışları ve örtük program |
|
11. hafta |
Beceri öğrenimi, gelişimi ve örtük program arasındaki ilişki |
|
12. hafta |
Fiziksel aktivitenin program dışı etkinliklerle desteklenmesi |
|
13. hafta |
Program dışı etkinliklerde beden eğitimi öğretmeninin rolleri |
|
14. hafta |
Program dışı etkinliklerinin sınıfa yansımaları |