| 1 | 
                        Matematik ile ilgili alanlarda yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanabilme becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                            
                                                        
                        | 2 | 
                        Matematik ve farklı alanlardaki problemleri araştırma, saptama, tanımlama, yorumlama, formüle etme becerisi ile uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçerek uygulama ve çözme becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 3 | 
                        Bir süreci, olayı, olguyu ve öğeler arasındaki ilişkileri matematik dilinde formüle ederek karşılaşılan problemleri kanıtlara dayalı çağdaş yöntemlerle çözme becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 4 | 
                        Matematik alanı ile ilgili çağdaş araçları seçme, kullanma ve geliştirme becerisi ile birlikte bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 5 | 
                        Matematiksel kavramları özümseme, aralarındaki ilişkileri kavrama, aynı kavram ve ilişkilerin değişik görünümlerini tanıma becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 6 | 
                        Matematik bilgilerini kullanarak tasarlama, algoritma oluşturma, programlama, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 7 | 
                        Disiplin içi ve çok disiplinli bir çalışmayı bireysel ve takım üyesi olarak etkin şekilde yürütme becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 8 | 
                        Türkçe ve bir yabancı dilde sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 9 | 
                        Yaşam boyu öğrenme bilinci, bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 10 | 
                        Mesleki ve etik sorumluluk bilinci. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 11 | 
                        Matematik alanındaki uygulamaların evrensel ve toplumsal boyutlarda çevre, ekonomi vb. üzerindeki etkileri ve hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     |