| 1 | Rekreasyon alanında uygulayıcı vasfına sahip çok yönlü sportif becerilere sahip olur. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 2 | Rekreasyon alanının içinde barındırdığı disiplin içi ve disiplinler arası (turizm, sanat, sağlık, sosyoloji, mühendislik vb.) anlayışı mesleğine yönelik uygular. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 3 | Toplumun her kesiminden bireyleri, boş zamanı doğru kullanma konusunda bilgilendirme ve davranışa sevk edebilme becerisine sahip olur. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 4 | Mesleki bilgi, birikim ve deneyimini rekreasyonun farklı alanlarına yönelik yorumlayabilme becerisini benimser. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 5 | Mesleki gelişmeleri takip edebilecek ve mesleğini evrensel standartlarda uygulayabilecek düzeyde en az bir yabancı dil bilgisine sahip olur. | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 6 | Küresel anlamda gerçekleşen gelişmeleri ve değişimleri rekreasyon alanına özgü yorumlayabilme ve alanıyla ilişkisini kurarak mesleki bir fırsata dönüştürme becerisine sahip olur. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 7 | Rekreasyon alanına yönelik ihtiyacı tanımlama, fikirler üretme, uygulama alanları geliştirme ve bunları değerlendirme becerisine sahip olur. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 8 | Çalışma hayatında karşılaşabileceği problemleri çözebilecek, takım içinde çalışabilecek, iyi iletişim kurabilecek, lider rolü üstlenebilecek, uygulayıcı ve yönetici görevlerini karşılayabilecek yeterliliğe sahip olur. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 9 | Rekreasyon alanıyla ilgili mesleki sorunları tanımlama ve mesleğini iyileştirme becerisine sahip olur. |  | X |  |  | 
                                                        
                        | 10 | Rekreasyon alanına yönelik yetişmiş donanımlı uzmanların mesleki açıdan önemini bilerek  mesleğini etik ilkeler doğrultusunda uygulama becerisine sahip olur. |  |  | X |  | 
                                                        
                        | 11 | Aldığı mesleki eğitimi kişisel ilgisi, toplum ve sektör ihtiyaçları doğrultusunda yorumlayabilme becerisine sahip olur. |  | X |  |  | 
                                                        
                        | 12 | Yaşam boyu öğrenme bilinciyle, bilgiye erişim, bilim ve teknolojideki gelişmeleri yenilikçilik anlayışla izleme ve kendini sürekli geliştirme becerisine sahip olur. |  |  | X |  |