| 1 |
Lisansa dayalı bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirmek. |
|
X |
|
|
| 2 |
Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak. |
|
|
X |
|
| 3 |
Uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek. |
|
|
|
X |
| 4 |
Alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilmek; uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek. |
|
|
|
X |
| 5 |
Alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilmek. |
|
|
|
X |
| 6 |
Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı ön görülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek. |
|
|
X |
|
| 7 |
Alan bilgilerini eleştirel değerlendirmek, ileri düzey çalışmaları yürütebilmek. |
|
|
X |
|
| 8 |
Alanındaki çalışmaları tüm gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilmek. |
|
|
X |
|
| 9 |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemek, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilmek. |
X |
|
|
|
| 10 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilmek (\"Europan Language Portfolio Global Scale\", Level B2). |
X |
|
|
|
| 11 |
Alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilmek. |
|
|
|
X |
| 12 |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek. |
X |
|
|
|
| 13 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetleyebilmek. |
|
|
X |
|
| 14 |
Alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek. |
|
|
X |
|