Öğrenme Çıktıları | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Yerdeki İşleri Bilir ve Uygular: Uçak Başına gidiş, Uçak Uçuş Kayıt Formunun İncelenmesi, Harici-Dahili Kontroller, Çeklist Uygulama, Konuşma Usulleri, Motor Çalıştırma ve Kontroller, Rule Tekniği, Kalkış Öncesi Kontroller. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kalkış ve Trafik Paternini Terki Bilir ve Uygular: Kalkış, Kısa Meydan Kalkışı, Tırmanış, Tırmanıştan Sonra Düz Uçuşa Geçiş, Meydan Turunun Terk Edilmesi. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bölgeye Gidişi ve Girişi Bilir ve Uygular: Uçuş Koridorunun Kullanımı, Çalışma Bölgelerine Giriş, Temizleme Dönüşleri, Hareketlere Başlamadan Önceki Harici ve Dahili Kontroller; Dönüşler: Az, Normal Ve Keskin Dönüşler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Hareketleri Bilir ve Uygular: Düz Uçuşa Geçiş Usulü, Alçalış Usulü, Tırmanış Usulü, İrtifa Kontrolü, Sürat Kontrolü, İstikamet Kontrolü, Yatış Kontrolü, Az ve Normal Yatışlı Dönüşler, Fletner Kullanımı, Rejim ve Takat Ayarları, Zaman Yönetimi, Uçuş Kontrolleri, Radyo Usulleri ve Konuşmaları, Radio Listening Watch; Genel Bilgi, Stollar: Gazlı Stol, Gazsız Stol, Yüksek Sürat Stolu, Tali Stol Ve Karakteristik Stol; Yavaş Uçuş, Keskin Dönüş, Spin Önleme, Anormal Durumlardan Çıkış, Şandel, Tembel Sekiz, Spiral Dalıştan Çıkış, Aletlerle Dönüşler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Hareketleri Bilir ve Uygular: Düz Uçuşa Geçiş Usulü, Alçalış Usulü, Tırmanış Usulü, İrtifa Kontrolü, Sürat Kontrolü, İstikamet Kontrolü, Yatış Kontrolü, Az ve Normal Yatışlı Dönüşler, Fletner Kullanımı, Rejim ve Takat Ayarları, Zaman Yönetimi, Uçuş Kontrolleri, Radyo Usulleri ve Konuşmaları, Radio Listening Watch; Genel Bilgi, Stollar: Gazlı Stol, Gazsız Stol, Yüksek Sürat Stolu, Tali Stol Ve Karakteristik Stol; Yavaş Uçuş, Keskin Dönüş, Spin Önleme, Anormal Durumlardan Çıkış, Şandel, Tembel Sekiz, Spiral Dalıştan Çıkış, Aletlerle Dönüşler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Hareketleri Bilir ve Uygular: Düz Uçuşa Geçiş Usulü, Alçalış Usulü, Tırmanış Usulü, İrtifa Kontrolü, Sürat Kontrolü, İstikamet Kontrolü, Yatış Kontrolü, Az ve Normal Yatışlı Dönüşler, Fletner Kullanımı, Rejim ve Takat Ayarları, Zaman Yönetimi, Uçuş Kontrolleri, Radyo Usulleri ve Konuşmaları, Radio Listening Watch; Genel Bilgi, Stollar: Gazlı Stol, Gazsız Stol, Yüksek Sürat Stolu, Tali Stol Ve Karakteristik Stol; Yavaş Uçuş, Keskin Dönüş, Spin Önleme, Anormal Durumlardan Çıkış, Şandel, Tembel Sekiz, Spiral Dalıştan Çıkış, Aletlerle Dönüşler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çalışma Sahasını Terki ve Trafik Paternine Girişi Bilir ve Uygular. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uçuculuk Niteliklerini Bilir ve Gereklilikleri Sağlar: Uçak Hakimiyeti, Planlama, Kumanda Tekniği, Değişen Şartlara Uyum, Disiplin And Sağlık, Dikkat, Kapasite, Eğitilebilirlik, Emercensi Bilgisi, Emercensi Uygulama Usulleri, Uçuş Emniyeti. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Emercensi Uygulama Usullerini Bilir ve Uygular: Emercensi Durumdaki Genel Hareket Tarzları, Uçak İçi Yangın Söndürücü Eğitimi, Havada Motor Yangını, Viril Önleme, Telsiz Arızası Usulleri Ve Kule İle Lighting Gun Çalışması, Motor Çalıştırmada Yangın, Uçuşta Elektriki Yangın, Kalkışı Takiben Motor Arızası, Kaybolmada Yapılacak İşler, Kalkıştan Vazgeçme, Radar Vectoring, Adf veya Vor İle İstasyona Yaklaşma, Emercensi İniş Paternleri, İhtiyatlı İniş Paterni. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Emercensi Uygulama Usullerini Bilir ve Uygular: Emercensi Durumdaki Genel Hareket Tarzları, Uçak İçi Yangın Söndürücü Eğitimi, Havada Motor Yangını, Viril Önleme, Telsiz Arızası Usulleri Ve Kule İle Lighting Gun Çalışması, Motor Çalıştırmada Yangın, Uçuşta Elektriki Yangın, Kalkışı Takiben Motor Arızası, Kaybolmada Yapılacak İşler, Kalkıştan Vazgeçme, Radar Vectoring, Adf veya Vor İle İstasyona Yaklaşma, Emercensi İniş Paternleri, İhtiyatlı İniş Paterni. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İnişteki Anormallikleri Bilir ve Önlem Alır: Alçak Son Yaklaşma, Yüksek Son Yaklaşma, Son Yaklaşmada Süratsiz Kalma, Yüksek Palye Yapmak, Alçak Palye, Yan Rüzgar İle Son Yaklaşma, Ağırlığın Ön Tekerleğe Binmesi, Uçağı Askıda Bırakmak, Uçağı Kabartmak, Sıçramak, Pogodan Çıkış. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Trafik Paternindeki Hareketleri ve Uçuş Kayıtlarının Nasıl Tutulacağını Bilir ve Uygular: Trafik Paterni, Flaplı İniş, Flapsız İniş, Kısa Meydan İnişi, Yan Rüzgarda Yaklaşma Ve İniş, Touch And Go, Low Altitude Patern, Kısa Meydan Kalkışı, Kısa Meydan İnişi, Direkt Yaklaşmalı İniş, İniş Sonrası Yapılacak İşler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Trafik Paternindeki Hareketleri ve Uçuş Kayıtlarının Nasıl Tutulacağını Bilir ve Uygular: Trafik Paterni, Flaplı İniş, Flapsız İniş, Kısa Meydan İnişi, Yan Rüzgarda Yaklaşma Ve İniş, Touch And Go, Low Altitude Patern, Kısa Meydan Kalkışı, Kısa Meydan İnişi, Direkt Yaklaşmalı İniş, İniş Sonrası Yapılacak İşler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uçuş Değerlendirme Fişlerini ve El Kitaplarının Tanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Katkı Düzeyi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |