Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Havacılık Fiziği I | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 |
Havacılık Fiziği II | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Hava Hukuku I (Uluslararası Anlaşmalar ve Havaalanları) | | | | | | | | | | | | |
Hava Hukuku II (ATC Usulleri ve Uçuş Prosedürleri) | | | | | | | | | | | | |
Aviation English II (Havacılık İngilizcesi II) | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Aviation English III (Havacılık İngilizcesi III) | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Aviation English IV (Havacılık İngilizcesi IV) | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Aviation English V (Havacılık İngilizcesi V) | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Matematik | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Prensipleri | | | | | | | | | | | | |
Genel Uçak Bilgisi I (Uçak Sistemleri ) | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Emniyet Yönetim Sistemi I | | | | | | | | | | | | |
Meteoroloji I | | | | | | | | | | | | |
Meteoroloji II | | | | | | | | | | | | |
Genel Uçak Bilgisi II (Uçak Elektriği) | | | | | | | | | | | | |
Uçuş İşletme Usulleri | | | | | | | | | | | | |
Bilgi, Beceri ve Tutum | | | | | | | | | | | | |
Genel Uçak Bilgisi III (Uçak Motorları) | | | | | | | | | | | | |
Aviyonikler I | | | | | | | | | | | | |
Normal Usuller I | | | | | | | | | | | | |
Emercensi Usuller I | | | | | | | | | | | | |
Genel Seyrüsefer | | | | | | | | | | | | |
İnsan Performansı ve Limitleri | | | | | | | | | | | | |
Hava Trafik Konuşmaları I | | | | | | | | | | | | |
Genel Uçak Bilgisi IV (Uçuş Aletleri) | | | | | | | | | | | | |
Radyo Seyrüsefer I (Temel Radyo Yardımcıları) | | | | | | | | | | | | |
Tip Uçak Tanıma I | | | | | | | | | | | | |
VFR Seyrüsefer ve Uçuş Planlaması | | | | | | | | | | | | |
Standart Harekat Usulleri I | | | | | | | | | | | | |
Emniyet Yönetim Sistemi II | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması I | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması II | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması III | | | | | | | | | | | | |
Emercensi Usuller II | | | | | | | | | | | | |
Normal Usuller II | | | | | | | | | | | | |
Hava Trafik Konuşmaları II | | | | | | | | | | | | |
Yük ve Denge | | | | | | | | | | | | |
Performans | | | | | | | | | | | | |
Temel Alet | | | | | | | | | | | | |
Radyo Seyrüsefer III (FMS) | | | | | | | | | | | | |
Tip Uçak Tanıma II | | | | | | | | | | | | |
Standart Harekat Usulleri II | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması IV | | | | | | | | | | | | |
Emniyet Yönetim Sistemi III | | | | | | | | | | | | |
Radyo Alet ve Radyo Alet Seyrüsefer | | | | | | | | | | | | |
Simülatör Uygulaması I | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması V | | | | | | | | | | | | |
Simülatör Uygulaması II | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması VI | | | | | | | | | | | | |
Alet Uçuş Kartları | | | | | | | | | | | | |
Simülatör Uygulaması III | | | | | | | | | | | | |
Radyo Seyrüsefer II (Radar, RNAV) | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uçuş Planlama ve İzleme | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uçuş Ekibi İşbirliği | | | | | | | | | | | | |
Gece Uçuşu | | | | | | | | | | | | |
MCC Simülatör Uygulamaları | | | | | | | | | | | | |
Emercensi Usuller III | | | | | | | | | | | | |
Standart Hareket Usulleri III | | | | | | | | | | | | |
Uçuş Uygulaması VII | | | | | | | | | | | | |
Aviyonikler II | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uçuş Yönetim Sistemi | 3 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 |
Pilotlarda Durumsal Farkındalık | | | | | | | | | | | | |
Normal Usuller III | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Tip Uçak Tanıma III | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Staj | 3 | 2 | 0 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 |
Temel İlkyardım | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili I | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili II | | | | | | | | | | | | |